قم نيوز : سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از طرح روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی عابر پیاده در معابر پرتردد خبر داد.
اجرای طرح‌های انسان محور در معابر پرتردد قم
اجرای طرح‌های انسان محور در معابر پرتردد قم
به گزارش قم نیوز قاسم طالبی، سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: توجه به شهروند و زیست شهری همواره مورد توجه خاص شهرداری‌ها بوده است و در این بین شهرداری قم نیز به نوبه خود طرح‌هایی را با این موضوع در دست اجرا دارد.

او اضافه کرد: طرح‌های روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی تردد شهروندان در سطح شهر به خصوص در معابر پرتردد و محله‌ای، توجه به حمل و نقل پاک و گسترش فرهنگ ترافیک اقداماتی است که در این خصوص در دست اجرا و پیگیری داریم.

طالبی همچنین از اجرای خط کشی‌های عابر پیاده با رنگ دوجزیی – با دوام و ماندگاری بیشتر- در معابر پرتردد شهر در سه ماهه پایانی امسال خبر داد.

او گفت: افزایش پل‌های عابر پیاده، ایجاد و راه‌اندازی مسیر‌های مخصوص تردد دوچرخه، اجرای نیاز‌های خط کشی عابرین پیاده و بسیاری دیگر از طرح‌های مشابه، اگر با رعایت قوانین و فرهنگ ترافیکی از طرف رانندگان و شهروندان همراه باشد، شاهد اثر بخشی طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده خواهیم بود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: هر چند سردی هوا و دغدغه‌های ماه‌های پایانی سال از عمده مشکلات اجرای این طرح‌ها به حساب می‌آیند، اما می‌توان گفت نوید بخش سالی پر رونق و پرکار در سال آینده  برای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خواهد بود. 

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcf00d1.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما