سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 94516
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه:

اگر رشادت جبهه مقاومت نبود داعش تا عمق کشور‌های اسلامی پیش می‌رفت

قم نيوز : معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: اگر پیشتازی مردم و روحانیت و رشادت جبهه مقاومت نبود، داعش سوریه و عراق را فتح و حرم‌ها را با خاک یکسان می‌کرد و تا عمق کشور‌های اسلامی پیش می‌رفت.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه: اگر رشادت جبهه مقاومت نبود داعش تا عمق کشور‌های اسلامی پیش می‌رفت
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه: اگر رشادت جبهه مقاومت نبود داعش تا عمق کشور‌های اسلامی پیش می‌رفت
به گزارش قم نیوز سردار محمدرضا فلاح زاده در پنجمین همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان که شامگاه دوشنبه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) احیاگر آموزه‌های بزرگ اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب تشیع بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) خدمات بزرگی به اسلام، تشیع و ایران کرد و گرایش مردم در قاره اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا به اسلام از نشانه‌های مکتب خمینی بزرگ است.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه بابیان اینکه تا زمان اهتزاز پرچم اسلام بر بلندای قله رفیع کرامت دست از ایستادگی در برابر مستکبران بر نخواهیم داشت، بیان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزین و نابودی داعش را تبلور اندیشه‌های ولی‌فقیه است.

سردار فلاح‌زاده عنوان کرد: اگر پیشتازی مردم و روحانیت و رشادت جبهه مقاومت نبود، داعش سوریه و عراق را فتح و حرم‌ها را با خاک یکسان می‌کرد و تا عمق کشور‌های اسلامی پیش می‌رفت.

وی با اشاره به دوران سیاه رژیم پهلوی تصریح کرد: اگر شاه خائن در ایران بود، اکنون چیزی به نام شیعه و فرهنگ اهل‌بیت (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) وجود نداشت و از این شکوهی که امروز در حرم‌های اهل‌بیت (ع)، نماز‌های جمعه و برگزاری جلسات دعا و نیایش مشاهده می‌کنیم خبری نبود.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به اهمیت نهضت عاشورا گفت: امام حسین(ع) برای امربه‌معروف و نهی از منکر و احیاء سیره جدش رسول‌الله (ص) قیام کرد، امام خمینی فلسفه قیام و نهضت را احیاء سنت پیامبر (ص) و سیره سیدالشهدا (ع) عنوان کرد.

سردار فلاح‌زاده با تأکید بر جایگاه ایران اسلامی در منطقه و جهان افزود: ایران در پرتو اندیشه‌های ناب اسلامی و با مدیریت مقام معظم رهبری به جایگاه درخشان در سطح جهان دست‌یافته است.

وی بیان کرد: دستاورد‌های پزشکی، صنعتی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی ایران در 42 سال گذشته، رشد باسوادی، ارتقا علمی، توسعه دانش پزشکی، خودکفایی نظامی نتیجه رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به مستضعفان عالم عزت بخشید و آنان را در مقابل ظلم و ستم بیدار کرد و چهره ظلم و بیداد را رسوا کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepn8o.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما