شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 94707

کتاب «نگاه دوم» به چاپ دوم می رسد

کتاب «نگاه دوم» به چاپ دوم می رسد
کتاب «نگاه دوم» به چاپ دوم می رسد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عبدالله مُجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عناوین کتاب «نگاه دوم» در تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این کتاب ضمن 40 فراز به کل مباحث مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به سایر بیانات مقام معظم رهبری که به صورت مکتوب یا شفاهی مستند باشد پرداخته شده است.

وی افزود: نگاه حاکم بر این کتاب تحلیلی و مبتنی بر دو نکته است، نخست توجه به منظومه تمدنی مقام معظم رهبری به عنوان روح حاکم بر کل این بیانیه که در نوع خود امتیاز ویژه‌ای برای این کتاب محسوب می‌شود و دوم شرح متن به متن.

نویسنده کتاب « نگاه دوم» با اشاره به شرح متن به متن بیانیه گام دوم انقلاب در این کتاب اذعان کرد: در زیر هر عبارت بیانیه به سراغ سایر سخنرانی‌ها و مکتوبات مقام معظم رهبری رفته و عبارات متناسب با موضوع یافت شده و بر اساس آن منظومه شرح داده شده است.

حجت‌الاسلام مُجدمی تصریح کرد: نگارش کتاب «نگاه دوم» به همراه تحقیقاتی که برای تشریح آن انجام شد حدود پنج ماه زمان برد.

وی بیان کرد: علاوه بر من که اصل طرح نگارش این کتاب را ارائه کردم مرتضی هاشمی نویسنده دیگر این کتاب نیز در کنار من تحقیقات در خصوص بیانات مقام معظم رهبری به منظور تشریح مستند این بیانیه را انجام داده است.

نویسنده کتاب « نگاه دوم» عنوان کرد: نشر این کتاب را پاتوق کتاب و نشر نهاد رهبری و چاپ آن را معارف عهده‌دار بوده است.

حجت‌الاسلام مُجدمی ادامه داد: کتاب « نگاه دوم» 347 صفحه است و استقبال مخاطبان تا کنون خیلی خوب بوده است و حتی می‌توانم بگویم گرچه در زمینه تبلیغات کمی ضعیف عمل کردیم ولی استقبال مخاطبان خیلی خوب و فراتر از انتظارمان بوده است.

وی با بیان اینکه چاپ نخست این کتاب با 1000 نسخه رو به اتمام است افزود: به زودی چاپ دوم این کتاب منتشر می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

نویسنده کتاب « نگاه دوم» اضافه کرد: مبارزه با فساد که روی دیگر سکه عدالت است و تحقق اقتصادی مقاومتی با توجه به اینکه در حال حاضر در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم مهم‌ترین مسائلی هستند که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مُجدمی تصریح کرد: متقاضیان برای تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه‌های کتاب در سطح شهر مراجعه کرده یا به سایت پاتوق کتاب فردا مراجعه کرده و این کتاب را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcguu9y.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما