دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 9478

قم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر پرش با اسب کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: رقابت های لیگ برتر پرش با اسب قهرمانی کشور امسال با جدال هفت تیم مدعی شرکت کننده در این پیکارها برگزار شد و تیم قم به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.
قم به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر پرش با اسب کشور دست یافت

به گزارش قم نیوز، در این دوره از مسابقات پرش با اسب لیگ برتر قهرمانی کشور که از فروردین ماه همزمان با مسابقات پرش با اسب جام خلیج فارس با شرکت هفت تیم آغاز شد، تیم مجتمع تجاری ابرش به نمایندگی از هیئت سوارکاری استان قم حضور پرفروغی داشت و با کسب مقام نایب قهرمانی دست پر از این مسابقات بازگشت.

بعد از هفت ماه رقابت برترین های پیکارهای پرش با اسب لیگ برتر کشور در حالی مشخص شدند که تیم پرش با اسب جی نی اصفهان قهرمان مسابقات لیگ برتر کشور در سال ۱۳۹۱ شد و تیم مجتمع تجاری ابرش قم در جایگاه دوم قرار گرفت.

در پایان مرحله نهایی مسابقات پرش با اسب لیگ برتر کشور که همزمان با نوزدهمین دوره مسابقات پرش جام فدراسیون جهانی FEI در تهران برگزار شد، تیم پرش با اسب جی نی اصفهان با کسب ۹۳ امتیاز قهرمان شد و تیم های مجتمع تجاری قم ابرش با ۷۶ امتیاز و اکوئی فرست با ۷۳ امتیاز مقام های دوم و سوم این پیکارها را کسب کردند.

تیم مجتمع تجاری ابرش قم به سرپرستی کاظم وجدانی و مربیگری ابوالفضل محمدزاده در این دوره از مسابقات نایب قهرمان شد در حالی که عصر تلکام، خجیر، آزمون، جی نی اصفهان، محکم بنیان زنده رود تهران، نزاجا و البرز دیگر رقبای تیم قم بودند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.aehfuqexosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما