قم نيوز : سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح استقبال از بهار به منظور پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر از نخاله و پسماندهای ساختمانی خبر داد.
مبادی ورودی و خروجی شهر از نخاله و پسماندهای ساختمانی پاکسازی می‌شود
مبادی ورودی و خروجی شهر از نخاله و پسماندهای ساختمانی پاکسازی می‌شود
به گزارش قم نیوز سید عبدالله میرابراهیمی، با بیان اینکه طرح پاکسازی محورهای اصلی سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار برگزار می‌شود، اظهار کرد: در پایان هر سال با مشارکت بخش خصوصی از تمام ماشین‌آلات فعال در حمل و نقل، نسبت به پاکسازی حریم و مبادی ورودی شهر از خاک و نخاله و ضایعات اقدام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ادامه داد: هدف از اجرای طرح، پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیر‌ها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندانی است که در شهر تردد می‌کنند.

میرابراهیمی یادآور شد: پاکسازی در محورهای اطراف شهر، جاده کوه سفید، جاده اصفهان، کمربندی امام علی و… با حضور ماشین آلات و دستگاه‌ها برداشت و حمل خاک و نخاله انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاکسازی حریم راه‌ها به طور مستمر در طول سال انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدام یک نگاه بازدارندگی برای افراد متخلف و حذف محیط‌های نا‌زیبا از سطح شهر است.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، تیم‌های پاکسازی با ماشین آلات لازم، پسماندهای عمرانی و ساختمانی تخلیه شده در زمین‌های باز مشرف به معابر را جمع‌آوری نموده و زمین‌ها را پاکسازی می‌کنند.

میرابراهیمی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند متولی مدیریت پسماند‌ها در سطح شهر است که پسماندهای عمرانی و ساختمانی هم بخشی از آن است، افزود: کمیته اجرایی پسماندهای عمرانی و ساختمانی از سال ۸۷ ، در سازمان مدیریت پسماند راه‌اندازی شد که نظارت کلی بر فعالیت‌های عمرانی و خاکبرداری‌هایی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد، دارد.

وی با اشاره به فعالیت تیم‌های گشت و کنترل سازمان در مناطق شهری، تصریح کرد: هر نوع فعالیت عمرانی و خاکبرداری که در سطح شهر اتفاق می‌افتد باید از کمیته اجرایی پسماندهای عمرانی و ساختمانی سازمان مجوز دریافت کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: کلیه ماشین آلاتی که در این حوزه فعالیت می‌کنند مجوز دارند و باید در هر پروژه مجوزهای خود را تمدید کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaiuno.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما