دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 95349
با حضور مسئولان شهری و استانی؛

شبستان قمر بنی هاشم (ع) امامزاده سید علی(ع) به بهره برداری می رسد

قم نيوز : شبستان قمر بنی هاشم (ع) در جوار ضریح مطهر امامزاده شاه سید علی(ع) در شب ولادت حضرت عباس (ع) با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.
شبستان قمر بنی هاشم (ع) امامزاده سید علی(ع) به بهره برداری می رسد
شبستان قمر بنی هاشم (ع) امامزاده سید علی(ع) به بهره برداری می رسد
به گزارش قم نیوز همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد این ماه عزیز، مراسم جشن و سرور به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع)، سه‌شنبه شب در آستان مقدس امامزاده شاه سید علی (ع) برگزار می‌شود که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام احسانی‌فر می‌باشد و حیدری هم به مولودی‌خوانی می‌پردازد.

همچنین در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی واعظ و مولودی‌خوانی علی حبیب‌زاده در این مکان مقدس تدارک دیده شده است و در حاشیه این برنامه از جانبازان سرافراز استان قم هم تجلیل خواهد به عمل خواهد آمد.

گفتنی است شبستان قمر بنی هاشم (ع) نیز در جوار ضریح مطهر امامزاده شاه سید علی (ع) در شب ولادت حضرت عباس (ع) و با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

لازم به ذکر است علاوه بر این راه‌اندازی کاروان شادی شامل موتور سواران و خانواده‌های قمی (همراه با اتومبیل شخصی)، خدام و نیروهای بسیجی و مردمی، اجرای سرود و پذیرایی از شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالروز میلاد قمر بنی هاشم حضرت عباس (ع) تدارک دیده شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhteh.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما