پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 9541

پيريايي استاندار قم: صبا پرچمدار اخلاق در ورزش باشد

قم نيوز : قم نیوز: پیریایی استاندار قم در جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبا گفت: تیم فوتبال صبا باید الگوی اخلاقی ورزش کشور باشد.
پيريايي استاندار قم: صبا پرچمدار اخلاق در ورزش باشد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در جلسه هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبا، با اشاره به عملكرد تیم فوتبال صبا در چند هفته سپري شده از ليگ، خاطر نشان کرد: تیم صبا بايد تلاش كند تا با ارائه بازي هاي تهاجمي و تماشگر پسند، چهره واقعی خود را به نمایش بگذارد.

وی با تاكيد بر لزوم برنامه ريزي مناسب براي رسيدن به اهداف و برنامه هاي پيش بيني شده، به نقش موثر مدیرعامل باشگاه در پیشرفت هاي تیم اشاره و اظهار كرد: مدیرعامل بال اجرایی هیئت مدیره برای اجرایی کردن طرح ها و برنامه ریزی ها است و وظیفه ی اصلی آن، هماهنگی اجزای مختلف تیم برای بهره وری بالا و کسب نتايج بهتر است.

استاندار قم ضرورت توجه به فعاليت هاي فرهنگي در برنامه هاي باشگاه را ياد آور شد و گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی صبا و به ويژه تیم فوتبال صبا به عنوان نماینده قم باید الگویی شایسته برای دیگر تیم ها و به عبارتي باید پرچمدار اخلاق در ورزش كشور باشد.
در ادامه این جلسه سرمربی تیم فوتبال صبا با بیان اینکه از ظرفیت های تیم آگاهی یافته ایم، خاطر نشان کرد: دو بازی نخست، صرف کسب اطلاعات بیشتر از ظرفیت های تیم شد.

وی با اشاره به حضور استاندار در دیدار تیم صبا با سپاهان اصفهان، اظهار کرد: حضور مسئولان و مدیران استان باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی تیم صبا خواهد شد و سعی خواهیم کرد با بازی خوب و جوانمردانه، مردم و مسئولان را به ورزشگاه بکشانیم.

سرمربی تیم صبا در پایان سخنان خود افزود: آینده تیم صبا، آینده ای روشن است چراکه این تیم، تیمی جوان و با انگیزه است و با استفاده از برنامه ریزی های مناسب به دنبال ارتقاء جايگاه تيم هستيم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.ynok49nm65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما