پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 9545

سفیر قم به مصاف شهرداری ورامین می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال سفیر قم در آستانه مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی مقابل تیم شهرداری ورامین به میدان می‌رود.
سفیر قم به مصاف شهرداری ورامین می‌رود
به گزارش قم نیوز، در حالی که روزهای پایانی هفته آینده دیدارهای مرحله گروهی از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، تیم والیبال سفیر قم در دیداری تدارکاتی با تیم دسته اولی شهرداری ورامین به میدان خواهد رفت.

با توجه به اینکه امسال تلاش مجموعه هیئت والیبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تعامل با یکدیگر راه‌یابی تیم والیبال سفیر قم به مسابقات لیگ بر‌تر والیبال باشگاه‌های کشور است، این تیم خود را برای حضوری موفق و قدرتمند در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول و در نهایت صعود به رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند.

از سوی دیگر زمان زیادی به آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال کشور باقی نمانده است و با توجه به وجود ظرفیت بسیار در والیبال قم، نماینده استان از موقعیت خوبی برای به دست آوردن جواز صعود به پیکارهای لیگ بر‌تر والیبال برخوردار است.

به همین منظور تیم والیبال سفیر قم بعد از برنامه‌های آماده‌سازی و تمرینات بسیار منظمی که نفرات آماده این تیم زیر نظر کادر فنی در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته‌اند، دیدارهای تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است.

در حالی که قرار است از نیمه دوم آبان ماه مرحله گروهی پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور آغاز شود، هیئت والیبال استان قم سالن شهید رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان را برای میزبانی بازی‌های سفیر قم در لیگ دسته اول والیبال در نظر گرفته است.

قرعه‌کشی مسابقات فصل جدید دسته اول والیبال کشور در فدراسیون والیبال انجام شده و ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را در دو گروه متفاوت شناختند و تیم‌ والیبال سفیر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال کشور حضور دارد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.e8objh8nn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما