سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 9498
درهفتمین روز تربیت بدنی و ورزش

پیشکسوت و خادم ورزش استان قم تجلیل شد

قم نيوز : قم نیوز: اداره کل ورزش و جوانان و انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم در دیداری صمیمانه از علی خداپرست، قهرمان و پیشکسوت ارزنده ورزش باستانی قم تجلیل کردند.
پیشکسوت و خادم ورزش استان قم تجلیل شد
به گزارش قم نیوز، ورزش قم سرشار از قهرمانان سرشناس و مطرحی است که در سال‌های نه چندان دور با درخشش در پیکارها و مسابقات قهرمانی کشور و همچنین در عرصه برون مرزی اعم از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی موجب افتخار ورزش قم بوده‌اند.

راه‌اندازی انجمن پیشکسوتان ورزش برای ارائه خدمات به خادمین ورزش

اکنون بسیاری از این قهرمانان به درجه پیشکسوتی نائل شده‌اند و به همین منظور اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و انجمن پیشکسوتان ورزش به عنوان نهادی که سعی در ارائه خدمات مطلوب به قشر پیشکسوت ورزش را دارد، در فاصله‌های زمانی کوتاه از پیشکسوتان ورزش قم تجلیل و با آنها دیداری تازه می‌کنند.

یکی از این دیدارها و تجلیل‌ها صبح سه‌شنبه از پیشکسوت و خادم ورزش قم صورت گرفت و طی آن در دیداری که در منزل علی خداپرست پیشکسوت و معاون ورزشی اداره کل تربیت بدنی سابق و از بازنشسته‌های حال حاضر ورزش استان قم برگزار شد، مدیرکل و معاون اداره کل ورزش و جوانان و همچنین اعضای هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش قم و مسئولان هیئت والیبال و تنی چند از خیرین وررزش استان قم از سال‌ها خدمات ارزده علی خداپرست تقدیر کردند.

توجه مسئولان به پیشکسوتان و خادمین ورزش قم

در آغاز این دیدار علی خداپرست پیشکسوت و خیر ورزش استان قم خاطراتی از دوران جوانی خود و فعالیت در راستای توسعه ورزش قم بیان کرده و از اینکه پیشکسوتان و خادمین ورزش قم مورد توجه مسئولان و انجمن پیشکسوتان قرار دارند، تقدیر کرد.

در پایان این دیدار از سوی اداره کل ورزش و جوانان و انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم لوح تقدیری به رسم یادبود توسط عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان و محمدحسین جمال رئیس هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان و محمدحسین شجاع‌فرد مدیر عامل انجمن پیشکسوتان به علی خداپرست پیشکسوت و خادم با سابقه ورزش استان قم اهدا شد.

در این دیدار عبدیخانی، مهدی اربابی، سامانی، فرهمند موحد، حسینی‌نژاد، البرزیان و تنی چند از پیشکسوتان ورزش قم و برخی اعضای هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم در منزل علی خداپرست حضور یافتند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.9b9urhbawiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما