پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 95537

پذیرش طلاب در طرح نظام جامع طلبگی «وارثین»

قم نيوز : مدیرمدرسه علمیه شهید صدوقی واحد۵قم با اشاره به پذیرش طلبه در دوره جدید طرح نظام جامع طلبگی «وارثین» گفت: طلاب طی ۵ سال با هدف توانمندسازی،آموزشهای تخصصی علمی، معرفتی و مهارتی کسب می کنند.
پذیرش طلاب در طرح نظام جامع طلبگی «وارثین»
پذیرش طلاب در طرح نظام جامع طلبگی «وارثین»
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رفیعی با اعلام خبر پذیرش طلاب در دوره جدید طرح نظام جامع طلبگی «وارثین» مدرسه علمیه شهید صدوقی گفت: این مدرسه از بین علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی در مقطع دیپلم با حداقل معدل ۱۸ طلبه می‌پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی واحد ۵ قم با اشاره به اینکه طراحی و اجرای نظام جامع طلبگی «وارثین» از ابتکارات این مدرسه بوده است گفت: طلاب شاغل به تحصیل در این مدرسه از مزایای این طرح، همچون دوره تحصیل ۵ ساله در سطح یک حوزه و استفاده از دوره‌های تخصصی علمی، معرفتی، مهارتی در راستای تقویت و توانمندی طلاب بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به قسمتی دیگر از ویژگی‌های طرح «وارثین» افزود: در این طرح همچنین دوره تابستانه علمی، تربیتی و تفریحی به مدت ۴۰ روز در مشهد مقدس با رویکرد تقویت بنیه علمی طلاب و استفاده مفید از زمان تعطیلات تابستانی حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رفیعی با بیان اینکه از طلاب مستعد و کارآمد این طرح در برنامه‌های علمی و تربیتی استفاده خواهد شد، افزود: در طرح «وارثین» استفاده از طلاب کارآمد در عرصه‌های تبلیغی و مدیریتی پیش بینی شده و در طی این دوره نیز طلاب محترم از محضر اساتید برجسته اخلاق و مراجع عظام تقلید بهره مند خواهند شد.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۹۱۷۲۵۵ و ۰۹۱۰۷۷۶۶۹۴۳ و یا در شبکه‌های اجتماعی به آدرس «sadoghi۵@» ارتباط بگیرند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciywa3.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما