قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: کشورهای زیادی ازجمله انگلیس، آلمان، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی امروز در برابر ما صف‌آرایی کرده‌اند که نیاز بوده جامعه آن‌قدر قوی باشد و تا در مسیر درست قرار گرفته و فتنه‌ها را به‌خوبی بشناسند.
آیت‌الله نوری‌همدانی: اگر در برابر دشمنان قوی باشیم فتنه‌ها به‌جایی نمی‌رسد
آیت‌الله نوری‌همدانی: اگر در برابر دشمنان قوی باشیم فتنه‌ها به‌جایی نمی‌رسد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد،  با اشاره به حدیثی از امام سجاد درباره خدمت به مردم اظهار داشت: کار پلیس با توجه به این روایت بسیار با عظمت است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امنیت نخستین احتیاج مردم طبق حدیثی از امام صادق(ع) است، ابراز کرد: این امنیت شامل امنیت فکری، مالی و سیاسی است.

وی دومین نیاز مردم بر مبنای حدیثی از امام صادق(ع) را اجرای عدالت دانست و ادامه داد: سومین موضوع فراوانی و ارزانی نعمت است تا مردم در مضیقه نباشند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه شناخت زمان در روایات تأکید فراوانی شده است یادآور شد: طبق سخنان امام صادق(ع) که فرموده‌اند عاقل کسی است که زمان خود را بشناسد، که زمان یعنی شناخت فتنه‌ها و حوادث است.

وی با اشاره به اهمیت شناخت آخرالزمان و افزایش فتنه‌ها در آخرالزمان تصریح کرد: کشورهای زیادی ازجمله انگلیس، آلمان، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی امروز در برابر ما صف‌آرایی کرده‌اند که نیاز بوده جامعه آن‌قدر قوی باشد و تا در مسیر درست قرار گرفته و فتنه‌ها را به‌خوبی بشناسند.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: امام خمینی(ره) اسلام واقعی را آورد که همین موضوع سبب ناآرامی دشمنان و ایجاد توطئه برای کشور شده ‌که نیاز به شناخت زمان و دشمن در این شرایط داریم.

سردار ‌حسین اشتری‌ فرمانده ناجا نیز طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت ولی عصر (عج) و تقارن این ایام با نوروز اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف و  دیدار با حضرت عالی داشته باشیم.

وی گفت: همکاران در این ایام آماده باش هستند و در شهرهای مختلف و در مرزها انجام وظیفه می کنند سالی که پشت سر گذاشتیم سالی پرکار برای نیروی انتظامی بود؛ مدیریت شهرها و اعمال محدودیت  تردد شبانه برعهده ناجا بوده و همچنین توجیه اصناف در این ایام بر عهده پلیس گذاشته بود و به لطف الهی کارها به خوبی انجام شد .

سردار اشتری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار توام با رأفت مهربانی و عدالت تصریح کرد: هدف ما این مهم بوده که با مردم با عدالت رفتار کنیم.  

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی 70 میلیون خدمت در سال ارائه می دهد، افزود: خدمت ناجا توام با رأفت و مهربانی و به همکاران در این زمینه تاکید فراوانی شده است البته در خدمت رسانی هنوز با ایده آل ها فاصله داریم؛ طی نظرسنجی های صورت گرفته اعتماد مردم در حوزه خدمت رسانی امنیتی افزایش قابل توجهی داشته است.

سردار اشتری اضافه کرد: امسال تا 15 فروردین ماه همکاران در آماده باش به سر می برند و بعد از آن برای ماموریت ماه رمضان و ایام انتخابات آماده خواهند شد.‌

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgwn9y.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما