چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 95970

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت:در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تأمین برخی از کالاها، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان قم اجرا می‌شود.
اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قم
اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تأمین برخی از کالاها، بویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به تشدید فعالیت تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام تاکید کرد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالا‌های پرمصرف در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در سطح استان اجرا خواهد شد.

سیجانی همچنین تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjyheh.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما