دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 9618

دبستان حضرت رسول اكرم (ص) در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: دبستان شش كلاسه حضرت رسول اكرم (ص) كه توسط خير مدرسه ساز در قم ساخته شد، افتتاح گرديد.
دبستان حضرت رسول اكرم (ص) در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، اين مراسم با حضور زارعي كوشا فرماندار قم،دكتر حافظي رئيس جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، امين جعفري و حائري مديران كل ادارات آموزش و پرورش و نوسازي مدارس قم ترتیب یافت .

در ابتدای مراسم؛ حائري مدیرکل اداره نوسازی مدارس قم، به بيان مشخصات مدرسه پرداخت و گفت :اين مدرسه با ۶ كلاس درس و ۸ اتاق اداري و در زميني به مساحت ۹۱۰ متر مربع در بلوار پانزده خرداد ساخته شده است.

به گفته وی؛ زيربناي ساختمان اصلي ۹۷۰ متر مربع و كل زيربناي آن هزار و ۹۰ متر مربع مي باشد كه در طول يك سال و با هزينه حاج حسن درخشنده بنا گرديده است .

وي خاطرنشان كرد: از جمله مزاياي اين مدرسه هوشمند سازي كلاسها بوده كه با مساعدت خير صورت پذيرفته .

در ادامه مراسم؛دكتر حافظي رئيس انجمن خيرين مدرسه ساز كشور از ساخت ۳۰ درصد مدارس كشور توسط خيرين مدرسه ساز خبر داد و افزود: دركشورهاي امارات – تركيه و برخي كشورهاي ديگر انجمن خيرين مدرسه ساز تشكيل گرديده و مدارسي نيز در آن ساخته شده است .

همچنين فرماندار قم ضمن تقدير از خيرين مدرسه ساز گفت : هر مالي توفيق خرج شدن در راه خدا را ندارد و توفيق مدرسه سازي يكي از بالاترين توفيقهايي است كه نصيب انسانها مي گردد.

درپايان كليد مدرسه به طور نمادين توسط درخشنده، باني مدرسه به مدير آن تحويل و متقابلا مدير مدرسه با اهداء لوح تقدير از خير و پيمانكار آن تقدير و تشكر به عمل آورد.

انتهاي پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcf.yd1iw6dvcgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما