قم نيوز : میره ای گفت: مردم قم در سال ۹۹ بیش از ۱۵۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال صدقه و همچنین ۸۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال زکات به کمیته امداد پرداخت کردند.
جمع آوری ۱۵۳میلیارد ریال صدقه به همت کمیته امداد قم
جمع آوری ۱۵۳میلیارد ریال صدقه به همت کمیته امداد قم
 به گزارش قم نیوز سید محمدرضا میره‌ای معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قم با اشاره به اینکه یکی از سال‌های سخت اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشتیم گفت: مردم نیکوکار قم با پرداخت صدقه همیشه به فکر ایتام و محرومان جامعه هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قم رشد ۲۲ درصدی صدقات مردم در شرایط خاص کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب‌وکار‌ها را نشان از اعتماد مردم به این نهاد دانست و افزود: مجموعه امدادگران کمیته امداد در استان قم قدردان چنین مردم شریف و سخاوتمندی هستند.

میره ای پرداخت زکات توسط مودیان زکات در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و یادآورشد: کمک‌های مردم به این نهاد بر اساس نیت‌های آن‌ها در زمینه‌های معیشت، مسکن، درمان، ازدواج و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون کمیته امداد قم ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان برای شرکت در مرحله سوم پویش نیکوکارانه ایران همدل یادآور شد: روش‌های مشارکت در شرایط کنونی از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ بانک ملی است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc4iqo.2bqe48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما