?>?> کشتار دختران افغانستان قلب هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد | قم نیوز
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 96674

کشتار دختران افغانستان قلب هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد

قم نيوز : مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در پی انفجار تروریستی کابل با صدور بیانیه تاکید کرد: به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها دختر دانش‌آموز در کنار گروه دیگری از مسلمانان بی‌گناه در پایتخت افغانستان قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و احساسات هر مسلمانی را جریحه‌دار می‌کند.
کشتار دختران افغانستان قلب هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد
کشتار دختران افغانستان قلب هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد
به گزارش قم نیوز در این بیانیه آمده است: کشتار مردم عادی برای دست یافتن به اهداف استکباری و شیطانی حادثه‌ای تازه در میان ملت‌های رنج‌کشیده به‌ویژه کشورهای مسلمان نیست. افغانستان عزیز نیز که سال‌هاست از مشکلات داخلی رنج می‌برد و مطامع دولت‌های جائر مانع از دست یافتن آن به امنیت می‌شود، این بار به دست ایادی کوردل و شقی قربانی اغراض تجاوزطلبانه گشت.

بیانیه افزوده‌است: اتحاد و همدلی گروه‌های مختلف در کنار تبیین اصول مترقی انسانی که رسول اعظم پیامبر مهربانی برای ابلاغ آن مبعوث گشته‌اند، از سوی رهبران دینی مسلمان در افغانستان و سایر ملل اسلامی، علاوه بر خروج و اخراج نیروهای نظامی شیطان بزرگ و سایر دول استعمارگر می‌تواند راه را برای دست‌یابی به استقلال حقیقی، امنیت پایدار و ثبات سیاسی در کشورهای اسلامی فراهم نماید.

در ادامه این بیانیه آمده‌است: از رهبران دینی سایر ادیان نیز انتظار می‌رود با موضع‌گیری صریح و مبتنی بر آموزه‌های انسانی پیامبران الهی در حد توان خود مانع سفاکی و ددمنشی ظالمان و زورگویان عالم گردند.

بیانیه تاکید کرده‌است: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حادثه تروریستی شهادت دانش‌آموزان و مردم بی‌گناه افغانستان را به ملت و دولت افغانستان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه، علو درجات این شهدا و بهبودی و سلامت مجروحان آن را از درگاه احدیت مسالت دارد.

روز شنبه هفته جاری تروریست‌ها با یک خودرو بمب‌گذاری‌ شده مدرسه سیدالشهدای دشت برچی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار داد که در اثر آن ۶۳ تن کشته و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcba0b9.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما