چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 9678
منبع : رجاء نیوز
رئیس دفتر علامه مصباح یزدی:

دیدار اخیر لنکرانی و حدادعادل با آیت‌الله مصباح، انتخاباتی نبود

قم نيوز : قم نیوز: دیدار برخی چهره های مطرح سیاسی با علامه مصباح یزدی و گمانه زنی رسانه ها پیرامون انتخاباتی بودن این دیدارها موجب شد تا رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی انتخاباتی بودن این دیدارها را تکذیب کند.
دیدار اخیر لنکرانی و حدادعادل با آیت‌الله مصباح، انتخاباتی نبود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به برخی اخبار درباره دیدار دکتر لنکرانی، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با آیت‌الله مصباح در قم، گفت: آقای لنکرانی به دلیل علاقه وافری که به علامه مصباح دارند، همیشه سعی می‌کنند تا در جلسات سخنرانی ایشان که در تهران یا قم برگزار می‌شود، حضور داشته باشند. این مساله یک رابطه مراد و مریدی است که به سبب علاقه شدید آقای لنکرانی به اندیشه‌های آیت‌الله مصباح صورت می گیرد.

رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی همچنین درباره دیدار روز گذشته دکتر غلامعلی حدادعادل با علامه مصباح و اخباری که پیرامون آن منتشر شده، گفت: این دیدار نیز صرفا یک جلسه علمی و مشورتی بود و آقای حداد عادل در زمینه مبحث اسلامی کردن علوم انسانی با آیت‌الله مصباح صحبت کردند. قرار شد مذاکراتی هم برای ارتباط بیشتر موسسه آموزشی امام خمینی(ع) با کمیته اسلامی کردن علوم انسانی در دانشگاه‌ها برقرار شود.

حجت‌الاسلام جلالی تاکید کرد که در این جلسات، سخنان سیاسی و انتخاباتی مطرح نشد و صرفا مسائل و مشورت‌های علمی صورت گرفته است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.zb9urhb0wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما