پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 9689
حاشیه‌های حضور لنکرانی در دانشگاه قم

سیاست‌مداری که بیماران را هم ویزیت می‌‌کند

قم نيوز : قم نیوز: باقری لنکرانی در پاسخ به این سوال دانشجویان که چرا حرفه اصلی خود را رها کرده است گفت: این‌طور نیست و هنوز مریض‌ها را ویزیت می‌کنم.
سیاست‌مداری که بیماران را هم ویزیت می‌‌کند
به گزارش قم نیوز، نشست تبیین رسالت‌های دانشجویی در دانشگاه قم با حضور کامران باقری لنکرانی دارای حواشی جالب توجهی بود.

• ورود به سالن شیخ مفید دانشگاه قم ظاهراً برای همه مجاز بود جز خبرنگاران زیرا با وجود اینکه مسئولان روابط عمومی دعوت از آن‌ها را تایید می‌کردند اما برخی اجازه ورود به خبرنگاران را نمی‌داند.

• ساعت برگزاری نشست ظاهراً چندان به مذاق دانشجویان خوش نیامده بود زیرا علاوه بر خالی بودن بسیاری از صندلی‌ها برخی از دانشجویان در میانه جلسه پرسش و پاسخ ترجیح دادند سالن را ترک کرده و به سلف دانشگاه بروند.

• لنکرانی ابتدا سخنرانی کوتاهی راجع به ضرورت توجه به باورهای دینی در تصمیم‌گیری‌های ملی کرد و پس از آن برای پرسش و پاسخ گفت اگر دانشجویان اجازه بدهند جواب به سئوالات را به صورت نشسته بدهم که مجری نیز به او گفت چون شما سخنرانی خود را ایستاده انجام دادید ما نیز سئوالات را ایستاده از شما می‌پرسیم، شما می‌توانید بنشیند.

• یکی از دانشجویان که قصد مطرح کردن سئوال خود را صورت شفاهی داشت این‌گونه سخن خود را آغاز کرد: «سلام به همشهری خوبم، دکتر لنکرانی».

• لنکرانی در پاسخ به یکی از سئوالات این‌گونه جواب داد «من اقتصاد نمی‌دانم» اما در ادامه وابستگی به نفت و بی‌توجهی به اولویت‌بندی فعالیت‌ها را یکی دیگر از دلایل شرایط کنونی دانست.

• یکی از شرکت‌کنندگان در خصوص رها کردن حرفه پزشکی توسط لنکرانی پس از ورود به سیاست پرسید و او هم پاسخ داد: هنوز مریض‌ها را ویزیت می‌کنم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.j0n2yt09na26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما