چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 96891

استاندارقم با کلیات مصوبه تغییر ساعت اداری از خردادماه موافقت کرد

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به ضرورت تغییر و جا ‌به جایی ساعت اداری در این استان از ابتدای خردادماه گفت: در حال حاضر علی الحساب برای اینکه کاهش و کسری ساعت اداری جهت ارائه خدمت نداشته باشیم با کلیات مصوبه مربوط به ساعت فعالیت ادارات از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ موافقت می‌کنیم.
استاندارقم با کلیات مصوبه تغییر ساعت اداری از خردادماه موافقت کرد
استاندارقم با کلیات مصوبه تغییر ساعت اداری از خردادماه موافقت کرد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم افرود: در این زمینه باید یک هماهنگی با هیات دولت داشته باشیم، چرا که وحدت رویه‌ای در کل کشور برای این موضوع نیاز است.

وی  بیان داشت: ظاهرا این وحدت رویه وجود ندارد، ما باید آن را اعمال کنیم، از این رو کلیات این مصوبه را با جا به جایی ساعت کار از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ منوط به هماهنگی با هیات دولت می‌پذیریم تا از اول خرداد تا پایان مرداد اجرا کنیم.

وی ادامه داد: اگر تغییری حاصل شد به اداره‌ها ابلاغ خواهد شد و فعلا این مصوبه به هماهنگی‌های نهایی و ابلاغ کتبی منوط می‌باشد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار بیمارستان مادر از نقش آفرینی بخش خصوصی در این زمینه قدردانی کرد و افزود: در بحبوحه کرونا به این نتیجه رسیدیم که اگر این بیمارستان حمایت شود و تسهیلات بانکی در اختیار آن قرار بگیرد، می تواند در خدمت درمان استان باشد. 

سرمست با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از طرف دولت برای تکمیل و راه اندازی بیمارستان مذکور خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهوری، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه نقش مهمی در حمایت از این طرح داشتند و نهایتا باعث شد که این بیمارستان را به این مرحله برسانیم.

استاندار قم یادآور شد: بازدیدهایی که از این بیمارستان صورت گرفت، حکایت از آن داشت که با کیفیت بسیار خوب و استانداردهای لازم در حال آماده سازی است و امروز این آمادگی وجود دارد که در مدار درمان قرار بگیرد.

وی افزود: حتی این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی نیز اعلام آمادگی کرده و از این جهت برای شهروندان و بیمارانی که در این شرایط سخت کرونایی به درمان نیاز دارند، کار جدیدی خواهد بود.

استاندار قم افزود: امیدواریم که این بیمارستان به ماموریت‌های اصلی خود که از نام آن نیز مشخص است اقدام، و به مادران خدمت رسانی کند.

وی بیان کرد: در منطقه پردیسان که منطقه کم برخوداری است وجود این بیمارستان، امکان بسیار ارزشمندی است و خدا را شاکر هستیم که در اوج تحریم و بحران توانستیم قدمی را برای خدمت به همشهریان برداریم.

بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی بخش خصوصی قم به نام بیمارستان مادر از سال ۱۳۹۳ در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با ظرفیت ۲۴۰ تخت در منطقه پردیسان قم در حال ساخت است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccs4qo.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما