قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی در منطقه حرف نخست را می‌زند که به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.
قدرت و عزت ایران به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است
قدرت و عزت ایران به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید رحیم توکل اظهار داشت: هر جا در زمینه دین و اسلام مشکلاتی ایجاد می‌شود انگلستان در میان است، باید همواره در همه امور زندگی اهل‌بیت(ع) ملاک باشد.

وی افزود: اسلام غیرتشیع برای وهابیت ضرری ندارد، حکام زورگوی منطقه در برابر جنایات  رژیم صهیونیستی ساکت و ناظر هستند و هیچ اقدامی نمی‌کنند و دشمن از شیعیان ترس دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وهابیت به دنبال این است که آثار تشیع را از بین ببرد و قدرت انقلاب اسلامی و اقتدار امام راحل و مقام معظم رهبری سبب شد برنامه‌های دشمن به سرانجام نرسد و با شکست مواجه شود.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: ایران اسلامی در منطقه حرف نخست را می‌زند که به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است، برای اینکه اقتدار محکم‌تر و عزت برای تشیع بیشتر بماند باید نگاه مان به سخنان رهبر باشد تا به عزت برسیم.

توکل به تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری محور قدرت کشورمان است، ادامه داد: پوتین رئیس‌ جمهور روسیه دیداری  با رهبری داشت و چند جمله مهم بیان کرد و در این دیدار به رهبر معظم انقلاب گفت ما را به‌عنوان فرزند خود بپذیرید و این جمله از شخص معمولی نیست.

وی ادامه داد: پوتین در دیدار و برنامه‌های خود با تکبر و پاروی پا می‌نشیند و تکیه می‌دهد ولی در دیدار با رهبر معظم انقلاب دست بر زانو و با ادب بسیار زیاد می‌نشیند، در ملاقات با رهبری گفت که همه قدرت ایران اسلامی به‌واسطه شما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: باید نگاه ما همواره به رهبری باشد و هر چه می‌گوید الگو قرار دهیم در این صورت عزت ما بیش از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcguy9y.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما