شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 96969
منبع : قم نیوز
از سوی رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم مطرح شد:

پاسخ به ابهامات وکالت نامه های صادره تعویض پلاک خودرو در زمان تعطیل بودن این مراکز

قم نيوز : رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم به ابهامات وکالت‌نامه‌های صادر تعویض پلاک خودرو در زمان تعطیلی این مراکز به دستور ستاد ملی کرونا، پاسخ داد.
سرهنگ غلامرضا صدفی، رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم
سرهنگ غلامرضا صدفی، رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم در سخنانی در خصوص ابهامات موجود در وکالتنامه های صادره در زمان تعطیل بودن مرکز تعویض پلاک براساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شرایط قرمز کرونایی، به رفع ابهامات و سوالات شهروندان اقدام کرد و گفت: وکالت نامه هایی که قبل از تعطیلی رسمی مرکز تعویض پلاک، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد. شامل تمدید اعتبار نخواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم افزود: وکالت نامه هایی که قبل از شروع تعطیلات رسمی مرکز تعویض پلاک صادر شده و تاریخ انقضای آن ها با ایام تعطیلات رسمی این مرکز برخورد نموده است، به تعداد روزهای اعتبار در ایام تعطیل، از تاریخ بازگشایی مرکز به اعتبار آنها اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال تاریخ صدور وکالت ۱۴۰۰/۱/۱۴،مدت زمان اعتبار ۱۵ روز (تعطیلی مرکز تعویض پلاک از۱۴۰۰/۱/۱۸ الی ۱۴۰۰/۲/۱۸) لذا ۳ روز از زمان اعتبار وکالت قبل از آغاز تعطیلی مرکز سپری شده و پس از بازگشایی صرفاً ۱۲ روز به اعتبار وکالتنامه اضافه و ارائه خدمات انجام می شود.

سرهنگ صدفی خاطرنشان کرد:‌ برخی از وکالت ها در ایام تعطیلات رسمی مرکز تعویض پلاک صادر شده و پس از بازگشایی همچنان چند روز از اعتبار قانونی وکالت باقی مانده است. برای این گونه وکالتنامه نیز، به تعداد روزهای تعطیل همانند بند۲ به مدت اعتبار وکالت اضافه می‌شود.

مراکز تعویض پلاک هم اکنون باز هستند و براساس نوبت دهی اینترنتی اقدام به تعویض پلاک می کنند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdci33a3.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما