دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 97038

فوتسالیست‌های قم در جام جهانی 2021

قم نيوز : فوتسالیست‌های استان قم پس از پایان لیگ برتر باشگاه‌های کشور برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.
فوتسالیست‌های قم در جام جهانی 2021
فوتسالیست‌های قم در جام جهانی 2021
به گزارش قم نیوز در فصل 1400 – 1399 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی به انجام رسید و از هر گروه سه تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند، تیم فردوس نماینده قم بود که در این مرحله به مقام چهارم گروه نخست رسید اما صعود نکرد.

فردوس با یک کادر فنی جوان به بازیکنان مستعد و آینده‌دار فوتسال قم اعتماد کرد و در مجموع عملکردی مورد رضایت هواداران پرتعداد فوتسال در قم داشت، اما در لیست جدید تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات  جام جهانی خبری از بازیکنان تیم فوتسال فردوس قم نیست.

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال ایران در حالی صورت گرفت که دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی از روز چهارشنبه پنجم خردادماه آغاز می‌شود و ملی‌پوشان تا روز یکشنبه نهم خرداد تمرین می‌کنند، در شرایطی که از قم علی‌اصغر حسن‌زاده و محمدطاها نعمتیان به این اردو دعوت شده‌اند.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ۲۰ بازیکن را به این اردو فراخوانده است، بازیکنانی که از استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان‌رضوی، خوزستان، قزوین، قم، کرمان، لرستان، مازندران و مرکزی هستند و قمی‌های این اردو حسن‌زاده و نعمتیان محسوب می‌شوند.

نکته قابل توجه این است که در فصل سپری شده بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران که با چهارمین قهرمانی متوالی تیم مس سونگون به پایان رسید، علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان بود و با این تیم به مقام نایب‌قهرمانی مسابقات دست یافت و محمدطاها نعمتیان نیز در تیم سن‌ایچ ساوه حضور داشت و با این تیم مقام سوم لیگ برتر را کسب کرد.

تیم‌ ملی فوتسال ایران شهریور ماه امسال در مسابقات جام جهانی فوتسال به میدان می‌رود، رقابت‌هایی که قرار است در کشور لیتوانی به انجام برسد و به همین منظور تیم ملی پیش از اعزام چند بازی دوستانه با تیم‌های ملی ژاپن و بلاروس انجام می‌دهد و تیرماه در تورنمنت 6 جانبه شیراز هم به میدان می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7z9y.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما