قم نيوز : قم نیوز: مدیر اداره درآمد شهرداری قم از تمدید مدت زمان اجرای مصوبه ارائه ۲۵ درصد تخفیف در پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان ماه ذی الحجه(۲۴آبانماه) سال جاری خبر داد.
تمدید مهلت تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان ماه ذی الحجه
به گزارش قم نیوز، مصطفی تقی زاده قمی با اشاره به تمدید مصوبه ۲۵ درصد تخفیف در پرداخت عوارض اظهار داشت: این مصوبه شامل تخفیف در پرداخت عوارض ساختمانی، مشاعی و بهای خدمات است.

وی افزود: مهلت این مصوبه تا پایان دهه مبارک ولایت بود که بر اساس مصوبه جدید تا ۲۴ آبان ماه سال جاری تمدید شد تا فرصت بیشتری برای بهره‌مندی شهروندان از تخفیفات فراهم شود.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم با اشاره به استقبال بی نظیر مردم و مراجعه‌های شهروندان در مدت اعمال تخفیفات گفت: درآمد شهرداری در زمانی که تخفیفات اعمال شد نسبت به ماه‌های گذشته افزایش پیدا کرد که نشان‌دهنده استقبال خوب مردم از این فرصت بوده است.

وی تصریح کرد: نظر به استقبال شهروندان و نظر مساعد شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر این تخفیفات طبق مصوبه قبلی در دهه ولایت تمدید و شهروندان تا پایان ماه ذی الحجه فرصت دارند جهت بهره مندی از تخفیفات به شهرداری های مناطق هشت گانه مراجعه نمایند.

تقی زاده اظهار داشت: این مجوز در راستای تشویق شهروندانی است که تاکنون موفق نشده‌اند در این ایام ۱۰ روزه (دهه مبارک ولایت) نسبت به پرداخت عوارض ساختمانی، مشاعی و بهای خدمات خود اقدام ‌کنند، صادر شده است.

وی با بیان اینکه این تخفیفات شامل عوارض نوسازی نمی‌شود اذعان داشت: عوارض نوسازی یکی از درآمدهای پایدار در مجموعه شهرداری محسوب می‌شود، اگرچه مبلغ این عوارض در مجموعه درآمدهای شهرداری ناچیز است ولی تحقق و وصول آن می‌تواند یک درآمد پایدار و ثابت را در مجموعه شهرداری ایجاد کند.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم افزود: بعد از پایان ماه ذی الحجه این تخفیفات تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.xqoa2bqmpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما