چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 97276

پیشکسوتان و مربیان تکواندو در قم تجلیل شدند

قم نيوز : پیشکسوتان، مربیان و معلمان فعال هیئت تکواندو در مراسمی با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
پیشکسوتان و مربیان تکواندو در قم تجلیل شدند
پیشکسوتان و مربیان تکواندو در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز مراسم تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و معلمان فعال در تکواندو استان قم امروز با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، محمد جمشیدی رئیس هیئت، فرشته کریمی‌مهر نایب‌رئیس بانوان هیئت، محمدرضا سلیمانی‌مطلق دبیر هیئت، علی بهلولی مسوول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم و دیگر مسوولان اجرایی این هیئت در سالن تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

این مراسم به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و علی افکاری، مهرداد آشتیان، محبوب نصیروند، سیدجواد حسینی، مجتبی صراف‌زاده، علی بهمنی، محمدصادق حیدرزاده، عباس رفیعی، بلال سلیمانی و علی‌اصغر حیدرزاده پیشکسوتان تکواندو استان در بخش مردان تجلیل شدند.

همچنین فرشته کریمی‌مهر، ظریفه حسینی، کبری سخایی‌وطن، فردوس چوبین، مرضیه احمدی و طیبه سیمرغ پیشکسوتان بخش بانوان هیئت تکواندو قم نیز تجلیل شدند، این در حالی است که معلمان فعال در این رشته نظیر محمد سعادتمند، محمدرضا حیدری، علی حدادی‌زاده و ناصر قره‌لر در بخش مردان هم تجلیل شدند.

خانم‌ها طاهره صفدری، مریم‌سادات محمودزاده‌حسینی در بخش زنان که از مربیان فعال در هیئت تکواندو استان قم هستند و عبدالله بینایی، محمدحسین ربانی که از مدرسین فدراسیون تکواندو است در این مراسم به پاس خدمات صادقانه و بی‌شائبه‌ در موضوع تعلیم و تربیت مورد قدردانی قرار گرفتند.

گفتنی است: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت تکواندو استان قم، قرار بود تجلیل از معلمان در روز دوازدهم اردیبهشت ‌ماه و روز معلم انجام شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در شهر قم، این مراسم در هفته گرامیداشت فرهنگ پهلوانی با حضور مسوولان ورزش برگزار شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaiuno.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما