قم نيوز : رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از اعزام ورزشکاران این هیات به مسابقات پرورش‌اندام و بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی کشور خبر داد.
اعزام ورزشکاران بدن‌سازی قم به شش رویداد انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور
اعزام ورزشکاران بدن‌سازی قم به شش رویداد انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز سعید آمده از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی در رشته‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات برای رشته‌های پرورش‌اندام و بادی کلاسیک، توسط فدراسیون روزهای سیزدهم تا پانزدهم مرداد ماه به میزبانی کرمان برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین به مشخص شدن زمان و میزبان رقابت‌های سه رشته دیگر اشاره و ابراز کرد: پیکارهای فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی کشور نیز از ۲۰ تا ۲۲ مرداد ماه به میزبانی هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان فارس در شیراز برگزار خواهد شد و تمام ورزشکاران قمی که خود را برای این مسابقات آماده می‌کنند باید هر چه زودتر به منظؤر دریافت گذرنامه اقدام کنند زیرا به افرادی که فاقد گذرنامه باشند به هیچ عنوان اجازه رقابت در این دوره داده نخواهد شد.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در ادامه به اطلاعیه کارگاه کارورزی به منظور دریافت مدارک مربیگری اشاره کرد و افزود: با توجه به آخرین ابلاغ فدراسیون در تاریخ 29 دی‌ماه سال قبل و بر اساس آیین‌نامه برگزاری دوره‌های مربیگری وزارت ورزش و جوانان، قبول شدگان دوره‌ها باید پس از اعلام قبولی از طرف فدراسیون، به مدت 50 ساعت دوره کارورزی خود را زیر نظر هیات استان بگذرانند.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه شرایط پیش آمده بر اساس شیوع ویروس کرونا امکان اجرای این ابلاغ وجود ندارد و هیات برای انجام کارورزی نفرات قبول شده اقدام به برگزاری کارگاه عملی کارورزی زیر نظر فدراسیون خواهد کرد تا داوطلبان بعد از گذراندن این کارگاه یک روزه و شرکت در مصاحبه نهایی و کسب تاییدیه که توسط فرد دارای بالاترین درجه مربیگری در استان از ایشان انجام خواهد شد، مدرک مربیگری خود را دریافت کنند.

آمده ابراز کرد: آقایان و بانوان قبول شده در دوره مربیگری بدن‌سازی سال 97، آزمون مجدد فدراسیون در سال 98، دوره مربیگری فیتنس سال 98 و دوره مربیگری بدن‌سازی سال 99 باید مدارک خود را به هیئت تحویل دهند تا بتوانند در لیست کارگاه کارورزی هیئت در هفته سوم خرداد ماه حضور یافته و بعد از آن حکم مربیگری خود را بگیرند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم بیان کرد: افرادی که در دوره مربیگری درجه دو پرورش اندام سال ۱۳۹۸ پذیرفته شده‌اند نیاز به گذراندن دوره کارورزی ندارند و فقط با شرکت در مصاحبه و کسب تاییدیه می‌توانند احکام خود را دریافت کنند اما باید با هماهنگی قبلی به منظور مصاحبه به دفتر آموزش هیئت بروند.

آمده از مهیا شدن برگزاری یک دوره آزمون این هیئت برای ورزشکاران خبر داد و بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی استان قم که با تغییر وضعیت کرونایی به رنگ زرد روبه‌رو هستیم، امکان برگزاری آزمون حضوری فراهم شده، بنابراین تمام داوطلب‌های آزمون مجدد فیتنس که در سال ۹۹ در سایت فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند خود را برای آزمون حضوری در اواخر خرداد ماه آماده کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdca0yno.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما