قم نيوز : انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در قم همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و به صورت الکترونیکی برگزار می شود
اختصاص ۲۵۷۹ صندوق الکترونیک ویژه انتخابات شورا‌ها در قم
اختصاص ۲۵۷۹ صندوق الکترونیک ویژه انتخابات شورا‌ها در قم
به گزارش قم نیوز هرچه که به انتخابات شوراها در قم نزدیک‌تر می شویم، جنب و جوش نامزدها در تبلیغات برای ربودن گوی سبقت از یک دیگر بیشتر می‌شود اما آن چه که مهم است، انتخاب آگاهانه شهروندان برای نشاندن  شخص اصلح به مدت  چهار سال بر روی کرسی ششمین دوره انتخابات شوراها است؛ انتخابی که ریشه در آبادانی و پیشرفت شهر دارد.

اما در تکاپوی انتخاباتی نامزدهای شورا همه چیز برای برگزاری انتخابات پرشور در قم مهیا شده است.

اختصاص ۲ هزار و ۵۷۹ صندوق الکترونیک ویژه انتخابات شورا‌ها
انتخابات شورای اسلامی شهر قم به صورت تمام  الکترونیکی برگزار می‌شود و ۳۳۹ داوطلب برای نشستن بر روی یکی از ۱۳ کرسی این شورا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به تازگی جلسه توجیهی ناظران، سرناظران و ناظرمسئولان هیئت نظارت شهرستان قم برگزار شد.

در این جلسه ۱۷۰ نفر از ناظران، سرناظران و ناظرمسئولان هیئت نظارت استان قم با نحوه اخذ رای، نظارت و نحوه احراز هویت رای دهندگان در صندوق‌های الکترونیکی آشنا شدند.

مهدیخانلو ،دبیرهیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان قم گفت: امسال حدود ۱۴۰۰ ناظر، سرناظر و ناظر مسئول در انتخابات استان قم فعالیت می کنند.

به گفته دبیرهیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان قم،امسال در داخل شهر قم، حداقل ۲ هزار و ۵۷۹  صندوق الکترونیک اخذ رای خواهیم داشت.

  امنیت و صیانت از آراء مردم، تسریع در شمارش و اعلام نتیجه در مدت زمان کوتاه، کاهش خطای عوامل انسانی  با بهره‌گیری از سیستم تمام الکترونیک به طور کامل برطرف خواهد شد.

در فرآیند رای گیری الکترونیک، پس از وارد کردن کد ملی در دستگاه احراز هویت و استعلام لازم، کد استعلام برای فرد صادر و سپس فرد کد نامزد مورد نظر خود را درج می‌کند و پس از اتمام رای گیری دکمه پایان را فشار می‌دهد.

گفتنی است در این سیستم، امکان اصلاح، بازگشت به وضعیت نخست و دادن رای ممتنع نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgt39y.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما