دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 97820

تداوم تصویب متمم های بودجه ای در شورای شهر

قم نيوز : اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در نشست امروز خود با چند لایحه اخذ مجوز اصلاح ردیف پروژه های عمرانی موافقت کردند.
تداوم تصویب متمم های بودجه ای در شورای شهر
تداوم تصویب متمم های بودجه ای در شورای شهر
به گزارش قم نیوز یکصد و نود و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم امروز در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در این جلسه ابراز امیدواری کرد با همت اعضای فعلی شورا و در فاصله اندک باقیمانده از خدمت، برنامه دوم پنج ساله شهرداری قم با تشکیل جلسات فوق العاده کمیسیون تلفیق در طول هر هفته به سرانجام برسد.

همچنین در این جلسه برخی لوایح واصله به شورا مورد بررسی قرار گرفت که از آن جمله می توان به لایحه اخذ مجوّز اصلاح ردیف برخی پروژه های عمرانی مناطق چهار و شش شهری اشاره کرد.

در این باره رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بیان کرد: این لوایح اصلاحی بودجه، در حقیقت به عنوان متمم بودجه برای پروژه های اجتناب ناپذیری که باید به اتمام برسد مطرح است.

مجید اخوان افزود: در این باره دو لایحه به شورای اسلامی شهر واصل شده که این دو لایحه در هشت ردیف و با ۲۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان به دنبال پایان دادن به برخی پروژه های عمرانی مناطق چهار و شش شهری است.

بر این اساس لایحه اخذ مجوز اصلاح ردیف پروژه های عمرانی دو  منطقه چهار و شش به تصویب رسید.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در جلسه امروز خود با دو لایحه اخذ مجوز توافقنامه فیمابین شهرداری قم و برخی اشخاص حقیقی نیز موافقت کردند.

نشست امروز شورای اسلامی شهر قم به عنوان نخستین نشست رسمی و علنی پس از برگزاری انتخابات دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی برگزار شد که از اعضای فعلی دوره پنجم شورا، تنها ۶ نفر از مجموع ۱۳ نفر به عنوان عضو اصلی در شورای ششم حاضر خواهند بود، ضمن آن که دو نفر از اعضای فعلی نیز به عنوان عضو علی البدل برای دوره ششم شورای شهر برگزیده شده اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxcd1.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما