چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 9796

ثبت نام در طرح شهروند نوین در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم از شهروندان و بازدیدکنندگان برای شرکت در طرح شهروند نوین ثبت نام به عمل می‌آید.
ثبت نام در طرح شهروند نوین در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز،  به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم، طرح شهروند نوین طرحی مشترک بین شهرداری کلانشهر قم و آموزشگاه علمی فرهنگی بتای قم است.

در این طرح آموزش گسترده علوم نوین به شهروندان در فرهنگسراهای شهر انجام می‌شود که از جمله این آموزش‌ها می‌توان به برگزاری کلاس‌های رباتیک، نجوم، نانو و هوافضا اشاره کرد.

مجریان این طرح که با شعار «شهروند نوین، زندگی نوین، همراه با علوم نوین» اجرایی می‌شود آماده همکاری با مدارس و مراکز آموزشی شهر هستند.

شهروندان علاقمند می‌توانند برای ثبت نام در طرح شهروند نوین به غرفه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم مراجعه کنند.

شبیه‌سازی عملیات والفجر ۸ در بازی رایانه‌ای «راه فراموش شده»

بازی رایانه‌ای «راه فراموش شده» که با موضوع عملیات والفجر ۸ طراحی شده است در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

کار ساخت این بازی رایانه‌ای از اواخر سال ۸۸ آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد و به بازار عرضه شود.

بازی رایانه‌ای «راه فراموش شده» با هدف آشنایی نسل جوان با ابتکارات رزمندگان اسلام در عملیات والفجر ۸ تولید می‌شود.

این بازی بر اساس مستندات موجود که از عملیات والفجر ۸ در اختیار شرکت سازنده این بازی قرار داده شده است در حال ساخت است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.oqoa2bqmela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما