شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 9842
معاون آموزش انستیتوی ملی بازی‌سازی خبر داد

ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در دوره‌های آموزشی بازی‌سازی

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش انستیتوی ملی بازی‌سازی از ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در دوره‌های آموزشی بازی‌سازی در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم خبر داد.
ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در دوره‌های آموزشی بازی‌سازی
به گزارش قم نیوز، به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم، بهزاد پاهنگ هدف از راه‌اندازی انستیتوی ملی بازی‌سازی را تربیت نیرو‌های متخصص برای شرکت‌های بازی‌سازی عنوان کرد.

وی برنامه‌نویسی با استفاده از موتورهای آماده، برنامه‌نویسی برای بازی‌های رایانه‌ای، هنر دوبعدی در بازی‌های رایانه‌ای، هنر سه بعدی در بازی‌های رایانه‌ای، طراحی بازی و بازی‌نامه‌نویسی را از جمله رشته‌های آموزشی انستیتوی ملی بازی‌سازی دانست و گفت: این رشته‌ها در سه شاخص فنی، هنری و طراحی بازی آموزش داده می‌شوند.

معاون آموزش انستیتو ملی بازی‌سازی خاطر نشان کرد: از زمان تاسیس انستیتو دو دوره آموزشی برگزار شده است اما هنوز آموزش‌های این دوره‌ها به پایان نرسیده است.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی را از جمله برنامه‌های انستیتو ذکر کرد و گفت: این کارگاه‌های تخصصی که به صورت مداوم برگزار می‌شود مخصوص کسانی است که تخصص لازم را دارند ولی می‌خواهند در زمینه‌های خاص به وی‍ژه فنی دانش خود را بالا ببرند.

پاهنگ با بیان اینکه در حال حاضر به علت کمبود استاد و امکانات، امکان برپایی دوره‌های آموزشی انستیتو در شهرستان‌ها وجود ندارد اظهار کرد: اما از علاقمندان به این رشته‌ها از سراسر کشور برای حضور در دوره‌های آموزشی تهران ثبت‌نام به عمل می‌آوریم.

وی یادآور شد: دوره‌های آموزشی انستیتو ملی بازی‌سازی بین پنج تا هشت ترم طول می‌کشد که هر ترم سه ماه است.

معاون آموزش انستیتو ملی بازی‌سازی با بیان اینکه اگر کسی به صورت رشته‌ای بتواند با موفقیت آموزش‌های انستیتو را پشت سر بگذارد مدرک رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را دریافت می‌کند تاکید کرد: اگر نمرات فارغ‌التحصیلان بالاتر از حد نصاب باشد برای کار به شرکت‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه‌ها بیشتر به معرفی انستیتو می‌پردازیم گفت: در نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم از علاقمندان به حضور در دوره‌ جدید آموزشی انستیتوی ملی بازی‌سازی ایران که تا یکی دو هفته آینده برگزار می‌شود ثبت‌نام به عمل می‌آید.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.e8objh8vw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما