قم نيوز : قم نیوز: غرفه مجتمع دیجیتال منطقه ای مرکز رشد دانشگاه قم به عنوان غرفه برتر نخستین نمایشگاه بازی های رایانه ای استان قم انتخاب شد.
مجتمع دیجیتال مرکز رشد غرفه برتر نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای قم شد
به گزارش قم نیوز، اولین نمایشگاه بازی های رایانه ای استان قم که از روز شانزدهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم آغاز شده بود شامگاه جمعه با معرفی غرفه برتر این نمایشگاه به کار خود پایان داد.

در مراسم روز پایانی این نمایشگاه رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و معاونین این اداه کل با حضور در غرفه مجتمع فرهنگی دیجیتال مرکز رشد دانشگاه قم، لوح تقدیر و تندیس بهترین غرفه این نمایشگاه را به دکتر سید محمد طباطبایی رئیس مرکز رشد دانشگاه قم اهدا کردند و از تلاش‌ها و حضور پررنگ این مرکز در نمایشگاه بازی‌های رایانه ای استان قم تقدیر کردند.

در این مراسم همچنین به واحدهای فناور و هسته‌های مستقر در مرکز رشد که در زمینه بازی های رایانه ای و انیمیشن فعال هستند لوح تقدیر اهدا شد.

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: در طول برگزاری این نمایشگاه با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید بازی و انیمیشن قراردادهای همکاری بسته شد.

سید محمد طباطبایی افزود: با توجه به پتانسیل بسیار خوبی که در این مرکز جهت ساخت بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن وجود دارد مرکز رشد دانشگاه قم این قابلیت رادارد که سفارش سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را در این زمینه‌ها به بهترین وجه برآورده نماید.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.xnwt23n6-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما