قم نيوز : استاندار قم گفت: دو برابر شدن مبلغ وام دریافتی متقاضیان، اقدام مناسبی جهت رفاه حال متقاضیان مسکن از سوی بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
دو برابر شدن مبلغ تسهیلات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن
دو برابر شدن مبلغ تسهیلات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم صبح یکشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۳۰ واحدی و آماده سازی ۷۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در پردیسان با اشاره به مهاجر پذیری و جمعیت بالای قم، گفت: میزان تقاضای مسکن در قم بالا می‌باشد و برای پاسخ به این تقاضا ابتدا بحث واگذاری زمین به عنوان زیر ساخت اولیه ساخت مسکن مورد تاکید قرار گرفت و در استان با نهایت جدیت پیگیری شد و با کمترین بروکراسی اداری زمین‌های مناسب برای این طرح در نظر گرفته شد.

استاندار افزود: اخیراً نیز ۵۶۰ هکتار زمین برای پاسخگویی به نیاز روز افزون مسکن در قم اختصاص داده شده است که می‌تواند در آینده کمک مناسبی برای شهرداری باشد.

سرمست  تصریح کرد: طرح اقدام ملی مسکن قم در مقایسه با دیگر استان‌ها پیشرو است، اما با توجه به نیاز‌های استان قم باید روند کار سریع‌تر باشد تا طبق جدول زمان بندی شده پروژه‌ها در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

بهرام سرمست با تقدیر از روحیه انقلابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: استان قم به تعهدات خود در ساخت مسکن پایبند است و شکر خدا تمامی ارگان‌های مربوط به طرح اقدام مسکن ملی در قم با هماهنگی کامل کار‌ها را پیش می‌برند و ما در استان قم مشکل هماهنگی سازمان‌ها را نداریم.

استاندار قم همچنین با اشاره به بحث تسهیلات و وام به متقاضیان، افزود: دو برابر شدن مبلغ وام دریافتی متقاضیان اقدام مناسبی از سوی بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

سرمست با بیان اینکه برای تأمین زمین در شهر قم مشکلی نداریم، تصریح کرد: در شهرستان‌های جدید کهک و جعفر آباد نیز باید مسائل مربوط به طرح اقدام مسکن ملی با جدیت دنبال شود تا بتوانیم پاسخگوی مهاجرت معکوس از قم نیز باشیم.

استاندار قم در پایان به ثبت نام ۱۲ هزار نفر از مردم قم در طرح اقدام ملی شهر جدید امیر کبیر در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و الحاق ۵۶۰ هکتار زمین به اراضی شهری قم، تمامی این افراد در داخل استان قم اسکان داده خواهند شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcezz8o.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما