دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 98204

کشتی‌گیران عمران‌بتن قم قهرمان شدند

قم نيوز : کشتی‌گیران آینده‌دار تیم عمران‌بتن قم بالاتر از دیگر رقبای خود مقام نخست پیکارهای لیگ کشتی آزاد رده سنی نونهالان را به دست آوردند.
کشتی‌گیران عمران‌بتن قم قهرمان شدند
کشتی‌گیران عمران‌بتن قم قهرمان شدند
به گزارش قم نیوز موفقیت کشتی‌گیران تیم عمران‌بتن قم در پیکارهای لیگ کشتی آزاد نونهالان قم به دست آمد، لیگی که هیات کشتی قم آن را با عنوان جام شهدا و گرامیداشت شهدای مبارزه با مواد مخدر برگزار کرد و در هفته نخست آن چهار تیم به میزبانی خانه کشتی شهید سلیمانی مجموعه ورزشی جوادالائمه با یکدیگر رقابت کردند.

هیات کشتی قم این رقابت‌ها را با حمایت مالی شرکت نیلتو برگزار کرد و پس از انجام آیین قرعه‌کشی توسط کمیته لیگ این هیات، پیکارهای هفته نخست با حضور تیم‌های شهیدان زین‌الدین، پوریای قهرمان، عمران‌بتن و کیمیا صنعت شیما به انجام رسید و با رتبه نخست تیم عمران‌بتن پایان یافت.

در نخستین مسابقه این هفته تیم شهیدان زین‌الدین مقابل تیم پوریای قهرمان به روی تشک رفت که در پایان کشتی‌گیران نونهال تیم پوریای قهرمان موفق به شکست حریف خود شدند و گام به دیدار پایانی گذاشتند تا منتظر برنده مسابقه دوم بین تیم‌های عمران‌بتن و کیمیا صنعت شیما بمانند.

در سوی دیگر جدول، تیم کشتی آزاد عمران‌بتن برابر کیمیا صنعت شیما به میدان رفت و با برتری در این مسابقه حریف تیم پوریای قهرمان در دیدار پایانی شد، رقابت نزدیک و جذابی که تا آخرین لحظه ادامه داشت و سرانجام تیم عمران‌بتن با نتیجه نزدیک 6 بر 4 حریف خود را برد و روی سکوی نخست پیکارهای هفته اول لیگ کشتی آزاد نونهالان قم جای گرفت.

در رقابت برای گرفتن سکوی سوم نیز تیم‌های شهیدان زین‌الدین و کیمیا صنعت شیما به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری تیم شهیدان زین‌الدین همراه بود، در پایان جام اخلاق به تیم شهیدان زین‌الدین تعلق گرفت و  تیم‌های اول تا سوم با حضور جمعی از پیشکسوتان کشتی قم با اعطای جوایز نقدی تقدیر شدند.

رقابت تیم‌های شرکت کننده در این هفته از مسابقات توسط کمیته داوران هیات کشتی استان قم به سرپرستی محمد فرخزاد قضاوت شد و علیرضا حسن‌زاده نیز مسوول جدول رقابت بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0iqo.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما