يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 98667
منبع : قم نیوز

افزایش سه درصدی اهدای خون در سه ماهه نخست امسال

قم نيوز : معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت:۱۲ هزار و ۲۸۷ نفر طی سه ماهه نخست امسال برای اهدای خون مراجعه کرده‌اند در حالی که این تعداد در سه ماهه نخست سال قبل ۱۱ هزار و ۷۴۰ نفر بوده و افزایش چهار و نیم درصدی داشته است.
افزایش سه درصدی اهدای خون در سه ماهه نخست امسال
افزایش سه درصدی اهدای خون در سه ماهه نخست امسال
به گزارش قم نیوز علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: ۱۲ هزار و ۲۸۷ نفر طی سه ماهه نخست امسال برای اهدای خون مراجعه کرده‌اند در حالی که این تعداد در سه ماهه نخست سال قبل ۱۱ هزار و ۷۴۰ نفر بوده و افزایش چهار و نیم درصدی داشته است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم افزود: طی سه ماهه نخست امسال تعداد ۹ هزار و ۹۶۵ نفر موفق به اهدای خون شدند در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۹ هزار و ۶۰۰ نفر بوده و افزایش ۳.۶ دهم درصدی را نشان می‌دهد.

کبیری تصریح کرد: تعداد اهداکنندگان مستمر طی سه ماهه نخست سال ۶ هزار و ۲۵۱ نفر بوده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل پنج هزار و ۳۱۴ نفر بوده و افزایش هفت و ۰.۳ درصدی داشته است.

 معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم تعداد اهداکنندگان خانم را نیز طی سه ماهه نخست امسال ۳۴۵ نفر عنوان کرد و ادامه داد: تعداد ۱۴ هزار و ۶۷۵ واحد خون طی سه ماهه نخست امسال به بیمارستان‌ها ارسال شد در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۱۳ هزار و ۱۹۲ واحد خون بوده و افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfevd1.w6dcvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما