چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 99011
منبع : قم نیوز

۱۱۰۰ دستگاه ناوگان باری از قم به‌بندر امام اعزام شد

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: به‌منظور حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی استان، از ۱۷خرداد تا ۱۷ مردادماه امسال یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان باری، از قم به‌بندر امام خمینی (ره) اعزام شدند.
۱۱۰۰ دستگاه ناوگان باری از قم به‌بندر امام اعزام شد
۱۱۰۰ دستگاه ناوگان باری از قم به‌بندر امام اعزام شد
به گزارش قم نیوز محمد حسن کلهری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: با توجه به‌دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان متبوع، به‌منظور حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مانند کنجاله سویا، جو و ذرت استان، از نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۰، اعزام ناوگان باری از مبدا قم به‌مقصد بندر امام آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم با یادآوری اعزام به‌طور متوسط روزانه ۱۸ دستگاه ناوگان باری لبه‌دار از قم به‌بندر امام خمینی عنوان کرد: از زمان اجرای طرح و درمدت ۲ ماه، تاکنون افزون بر یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان باری استان، جهت حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی به‌بندر امام اعزام شدند.

کلهری گفت: طی بازه زمانی یاد شده سه هزار و ۴۲۶ سفر ناوگان حامل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام به قم صورت گرفته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم از مجموع سفر‌های حامل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام به‌قم، طی بازه زمانی مذکور، یک هزار و ۹۴۴ سفر را متعلق به‌حمل کالا‌های اساسی دانست و افزود: تناژ کالا‌های اساسی حمل شده، طی یکهزار و ۹۴۴ سفر، بالغ بر ۴۴ هزار تُن بوده‌است.

کلهری با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در تامین و اعزام ناوگان باری مورد نیاز نداریم اعلام یادآور شد: طی مصوبه ابلاغی راهداری کشور جهت تسهیل و تسریع در حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی، مقرر شد، یکی از شرکت‌های حمل بار استان جهت صدور بارنامه در بندر امام مستقر شود.

مدیرکل راهداری قم تعداد سفر‌های حامل نهاده‌های دامی از بندر امام به‌استان را طی همین مدت یک هزار و ۴۸۲ سفر ذکر کرد و افزود: تناژ نهاده‌های دامی حمل شده طی این سفر بالغ بر ۳۲ هزار تُن بوده‌است.

کلهری افزود: به‌همین منظور طی جلسه‌ای با هماهنگی اداره کل پشتیبانی امور دام استان، مقرر شد، شرکت حمل و نقل توحید راه سلفچگان جهت صدور بارنامه در بندر امام استقرار پیدا کند.

اوادامه داد: درهمین راستا از بیست و ششم تیرماه تا پنجم مردادماه بالغ بر ۹۶ فقره بارنامه در قم، جهت حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی به‌استان صادر شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم عمده کالا‌های حمل شده طی ۹۶ خدمت صورت گرفته را کنجاله سویا و جو دانست و افزود: تناژ کالا‌های حمل شده طی ۹۶ خدمت مذکور بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۸ تُن بوده که جهت مصرف، به‌اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی و دامداران استان تحویل داده شده‌است.

مدیرکل راهداری قم در پایان یادآورشد: به‌منظور تشویق کامیون‌دارانی که از پنجم تا سی و یکم تیرماه مطابق بارنامه به‌حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی، از بندر امام به‌قم اقدام نموده باشند، حواله دریافت ۲ حلقه لاستیک با قیمت دولتی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjvyeh.uqehvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما