يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 99422

شیمیدر قم در گروه نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران

قم نيوز : حریفان تیم بسکتبال شیمیدر قم در فصل 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مشخص شدند.
شیمیدر قم در گروه نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران
شیمیدر قم در گروه نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران
به گزارش قم نیوز امسال یکی از تیم‌های جدید زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، تیمی که با برگزاری مراسم قرعه‌کشی فصل 1400 این رقابت‌ها، حریفان خود را نیز شناخت.

سالن کنفرانس فدراسیون بسکتبال میزبان مراسم قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور نمایندگان ۱۲ تیم حاضر در این دوره بود و قرعه‌‌کشی با حضور رامین طباطبایی رئیس این فدراسیون، فریده شجاعی نایب‌رئیس‌ بانوان و محمدرضا صالحیان سرپرست دبیری انجام پذیرفت.

تیم‌های شرکت کننده در در دو گروه 6 تیمی تقسیم شدند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون بسکتبال، از روز چهارشنبه 31 شهریور ماه رسما دوره جدید این مسابقات در سال 1400 را آغاز می‌کنند، در حالی که شیمیدر قم در گروه نخست بازی‌ها قرار گرفته است.

مسابقات گروه نخست مرحله مقدماتی با رقابت تیم‌های گروه بهمن تهران، امرتات تهران، بانوان شهر گرگان، سپهرداد تهران، شیمیدر قم و ای‌زی بسکتبال برگزار می‌شود و در گروه دوم تیم‌های مهرام تهران، اکسون تهران، پالایش نفت آبادان، پاز تهران، ستاد گاز تهران و فولاد مبارکه سپاهان به رقابت می‌پردازند.

حریفان تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در مسابقات این فصل لیگ برتر در حالی معرفی شدند که نام اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم در روزهای آتی معرفی می‌شود.

گفتنی است: باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم در فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ‌های بسکتبال باشگاهی کشور علاوه بر حضور در لیگ برتر بسکتبال بانوان، قصد تیم‌داری با نفرات بومی استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول یا دوم بسکتبال زنان ایران را نیز دارد که این تیم نیز توسط هیات بسکتبال قم تشکیل و هدایت می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf0jd1.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما