دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 99736
منبع : قم نیوز

نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد

قم نيوز : نتایج نهایی پذیرش طلاب سطح دو، سه، چهار و دوره عالی فقه جامعه الزهرا (ع) در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از سوی اداره سنجش و پذیرش این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.
نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد
نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد
به گزارش قم نیوز بر اساس اطلاعیه اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام، نتایج نهایی پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بر اساس جدول زمان بندی اعلام می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، نتیجه نهایی پذیرش باز پذیری سطح ۱ به ۲، سطح ۲ و سطح ۳ اعلام شده است که پذیرفته شدگان باز پذیری و سطح ۲ تا روز سه شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۴ و پذیرفته شدگان سطح ۳ تا روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۴ فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

نتایج نهایی پذیرش سطح ۴ و دوره عالی فقه نیز روز دوشنبه ۲۲ شهریور اعلام خواهد شد که پذیرفته شدگان تا روز پنجشنبه ۲۵ شهریور فرصت دارند تا برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.

در این اطلاعیه از تمامی داوطلبان پذیرفته شده درخواست شده دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی را به دقت مطالعه کنند.

شیوه آموزش برای نیم سال اول فعلاً به صورت مجازی است. بر این اساس لازم است پذیرفته شدگان راهنمای شیوه آموزشی و اطلاعات مربوط به سامانه‌ها را به دقت مطالعه بفرمایند.

در زمینه رسیدگی به اعتراضات داوطلبان نیز آمده است: آن دسته از طلابی که موفق به اخذ امتیاز لازم نشده‌اند، می‌توانند از تاریخ اعلام نتایج حداکثر به مدت ۳ روز با مراجعه به لینک «ثبت اعتراض» نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند. تأکید می‌شود به اعتراض‌هایی که بعد از تاریخ مذکور یا از طرق دیگر ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. این داوطلبان در صورت پذیرش اعتراض‌شان می‌توانند از نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (بهمن ۱۴۰۰) مشغول به تحصیل شوند.

در پایان این اطلاعیه می‌افزاید: داوطلبانی که نتیجه آزمون آن‌ها «در حال بررسی» اعلام شده است نیازمند بررسی بیشتر بوده و در صورت پذیرش نهایی، از نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱--۱۴۰۰ (بهمن ۱۴۰۰) مشغول به تحصیل خواهند شد.

یادآور می‌شود: پذیرفته شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcd950n.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما