دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 99923
منبع : قم نیوز

مدیر یک مجموعه باید دارای علم و مهارت باشد

قم نيوز : آیت الله حسینی بوشهری ضمن تاکید بر اهمیت کادرسازی و تربیت نیرو برای نظام اسلامی از سوی حوزه، آن را در شرایط کنونی ضروری دانست.
مدیر یک مجموعه باید دارای علم و مهارت باشد
مدیر یک مجموعه باید دارای علم و مهارت باشد
به گزارش قم نیوز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آیین تودیع‌ و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طا‌ها در قم براهمیت کادر سازی و تربیت نیرو برای نظام اسلامی از سوی حوزه تاکید و آن را در شرایط کنونی ضروری دانست و افزود: بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز مجموعه مستقلی برای این کار در حوزه آماده نشده‌ است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نظام به‌ افرادی در سطح مدیریت نیازمند است که دارای علم و مهارت لازم باشند، داشتن این دو بال، برای پذیرش مسئولیت امری ضروری است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان، بیان کرد: اگر فردی در نظام اسلامی که می‌خواهد مسئولیتی را قبول کند، ۲ بال علم‌ومهارت و توانایی لازم را همزمان داشته باشد، قطعا موفقیت او در انجام مسئولیت بسیار موثر خواهد بود.

او تصریح کرد: باید مجموعه‌ای در حوزه ایجاد شود و اقدام به‌ تربیت و کادر سازی برای نظام در ۲ رده علم‌ و مهارت‌آموزی برای پذیرش مسئولیت‌های مختلف کند، اگر فردی از توانایی و بنیه علمی و مهارت لازم در انجام کار و مسئولیتی برخوردار باشد، در انجام وظایفش موفق‌تر خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: اینجا حوزه علمیه است و فضای معنوی آماده شده، فرد و طلبه موفق نیز کسی است که از این دریای خروشان علمی و تربیتی برای رشد علمی‌وتربیتی خود به‌کارگیرد و اگر این چنین شود، آن فرد سود کرده، و این بالاترین ارزش می‌باشد.

در ادامه این آیین از زحمت‌های حجت‌الاسلام عبداللهی، مدیر سابق قدردانی، و حجت الاسلام جعفری به‌ عنوان سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طا‌ها معرفی شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbf9b9.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما