سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 60150
خدانظری

از سعید امامی تا سید امامی

قم نيوز : در نبود اطلاع رسانی مستمر از پرونده کاووس سید امامی، دوباره همان رجاله های حقوق بگیر معاویه در داخل و خارج به بهانه های مختلف سعی در به فراموشی سپردن اصل کیس و جنجال آفرینی هستند همان طور که در پرونده سعید امامی عمل کردند.
از سعید امامی تا سید امامی
به گزارش قم نیوز در موضوع قتل های زنجیره ای و کشف مجموعه کودتاگر و مرتبط با صهیو نیسم جهانی، موضعگیری ها و هیجانات هوشمندانه ای به جامعه دوقطبی سیاسی کشور تحمیل شد که پس از مدتی دیگر از آن همه تیترهای داغ در ریشه یابی عوامل جنایت خبری نبود و هرچه بود بهانه ای برای تحریکات داخلی و لشکرکشی های سیاسی اجتماعی، تا بالاخره با ایجاد فتنه کوی دانشگاه تحریکات را به کف خیابان ها کشیدند.

بازیگران حرفه ای آن ایام که بسیاری شان امروز بدون هیچ شرم و حیایی در آغوش حامیان ماسون و صهیونیست خود در بیرون مرزها بسر میبرند، سال‌ها طول کشید که به مدد بصیرت مردم نقاب تزویرشان کنار رفت. دیگر شکی باقی نیست که وقتی مالک امیرالمومنین به پشت خیمه معاویه می‌رسد همواره مجموعه ای موظف درون سپاه خودی هماهنگ با عمروعاص ها چه هنرمندانه به تفتین و خام کردن مردم می‌پردازند.

در نیمه دوم سال1378 نیز علیرغم دستور صریح رهبری بر اطلاع رسانی دقیق از کشفیات و دستاوردهای آن پرونده بی نظیر که تا اعماق لایه های نفوذ و دسترسی خصم به جبهه انقلاب اسلامی اطلاع حاصل شده بود، بسیاری از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی با لطایف الحیل و قهر و تهدید از ادامه دستگیری‌ها و اطلاع رسانی لحظه ای به مردم جلوگیری کردند. سازمان موظف و مامور آن ماموریت بزرگ سازمانی چهار پنج نفره، بدون جایگاه رسمی و محروم از ابتدایی ترین امکانات ادامه این مسیر سخت بود و وزیر وقت اطلاعات اصلی‌ترین مانع ادامه اصولی این پرونده و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیز در این یارگیری‌ها انتخاب علنی خود به نفع ایشان را مخفی نمی‌کرد .

اکنون در ورود نظام به کشف کیس مهم دیگری از این نوع که مجدد تحریکات جدی سیاسی اجتماعی علیه آن بسیج و اجرا می‌شود بر مجموعه متولی آن فرض است که از همه تجربیات قبل نهایت استفاده را به عمل آورد و فرصت باز سازی به شبکه مامورین و حامیان آنها را ندهد .دوباره همان رجاله‌های حقوق بگیر معاویه در داخل و خارج به بهانه‌های مختلف سعی در به فراموشی بردن اصل کیس و جنجال آفرینی هستند تا پرده کنار رفته از اندرونی خصم را دوباره بالا بیاورند، همه جنجال آفرینی های حاشیه ای و هنرپیشه های فعال شده را مروری با تامل بنمایید تا تکراری بودن سناریوها آشکارتر شوند .

پیشنهاد می‌شود مسئولین ذیربط ضمن توجه به حیله های تکراری با پرهیز از افتادن به تله های قدیمی خیلی روشن و صریح نسبت به اطلاع رسانی مستمر از پرونده به ولی نعمتان اصلی انقلاب و نظام که در 22 بهمن از لحاظ کمی و کیفی هیچ برای انقلاب کم نگذاشتند و باعث دلگرمی مدیران دلداده به انقلاب شدند، اقدام نمایند.

اکنون نیروهای انقلاب باید شعار دروغین نفوذی ها را عملا با تاباندن نور به تاریکحانه قدیمی ماسونی و صهیونیسم به اجرا درآورند و تعللی در این اطلاع رسانی را برنتابند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcbg8b0.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما