?>?> قم صاحب پردیس سینمایی می‎شود | قم نیوز
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 29263
در صورت تصویب شورای شهر قم،

قم صاحب پردیس سینمایی می‎شود

قم نيوز : قم نیوز: در یک صد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم در صورت موافقت اعضا طرح تأسیس مرکز مطالعات آینده‌پژوهی شورای اسلامی شهر قم و انجام پردیس سینمایی در شهر آفتاب قم به تصویب می‌رسد.
قم صاحب پردیس سینمایی می‎شود
به گزارش قم نیوز، یک صد و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم فردا صبح در ساختمان شهید باکری شورای شهر و با حضور رئیس و اعضا این شورا برگزار می‌شود که به‌رسم گذشته دستور جلسه آن را برای اطلاع بیشتر همشهریان منتشر می‌کنیم.

نخستین و تنها لایحه کمیسیون امور زیربنایی در یک‌صد و سیزدهمین جلسه شورای شهر قم مربوط به اخذ مصوبه تفاهم‌نامه فی‌مابین شهرداری و انجمن شرکت‌های ساختمانی، تأسیساتی و راه‌سازی استان قم است که توسط مصطفی سعادت طلب در جلسه مطرح خواهد شد.

اخذ مصوبه اعمال تعرفه بها خدمات ۹۴ سازمان آرامستانها و همچنین سازمان مدیریت پسماند نیز لوایح کمیسیون خدمات شهری است که توسط عباس ذاکریان رئیس این کمیسیون در جلسه مطرح می‌شود.

اخذ مجوز تقسیط عوارض املاک متعلق به موسسه فرهنگی مسکونی حضرت آیت‌الله سیستانی نخستین لایحه کمیسیون برنامه‌وبودجه است که حجت‌الاسلام آتش زر به ارائه آن‌ها خواهد پرداخت.

اخذ مصوبه بودجه سال ۹۴ سازمان قطار شهری نیز از دیگر لوایح این کمیسیون است که به نظر می‌آید تصویب آن زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.

اخذ مصوبه اصلاحیه بودجه سال ۹۳ سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، اخذ مجوز تشکیل ستاد عالی سرمایه‌گذاری (دفتر پیشخوان) و اخذ مجوز تهاتر طلب آقایان علیرضا بابائیان بیدگلی و رضا بادی با صدور پروانه ساختمانی نیز از دیگر لوایح این کمیسیون است.

از دیگر لوایح کمیسیون برنامه و بودجه اخذ مجوز اعمال مساعدت بابت صدور پروانه احداث بنا موسسه آل البیت وابسته به جامعه المصطفی (ص) و درخواست اعمال مساعدت در اخذ پایان کار ساختمان‌های مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی است.

درخواست آقای احمد ملکی جهت غرامت ملک و انجام تهاتر و درخواست آقای محمود برقعی مبنی بر درخواست انجام توافق با شهرداری در مورد انجام پردیس سینمایی در شهر آفتاب و همچنین اخذ مجوز اساسنامه پیشنهادی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی آخرین لوایح گروه برنامه‌وبودجه در یک‌صد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم است.

اما در جلسه فردا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به ریاست حجت‌الاسلام سعید روحانی نیز لایحه مربوط به اخذ مساعدت به باشگاه ورزشی وحدت را در دستور کار خود دارد و طرح تأسیس مرکز مطالعات آینده‌پژوهی شورای اسلامی شهر قم نیز توسط محمود مسگری به‌عنوان طرحی از کمیسیون حقوقی و نظارت در جلسه مطرح و به رأی اعضا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۰
https://qomnews.ir/vdcbf5b5.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما