دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 48577
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با هفته مقاومت و پیروزی؛

۲۰ یادواره شهدا در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به برگزاری چهار برنامه اصلی در هفته مقاومت و پیروزی گفت: ۱۵ تا ۲۰ یادواره شهدا طی این هفته در قم برگزار می‌شود.
همزمان با هفته مقاومت و پیروزی؛ ۲۰ یادواره شهدا در قم برگزار می‌شود
همزمان با هفته مقاومت و پیروزی؛ ۲۰ یادواره شهدا در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد بیطرفان قبل از ظهر دوشنبه در مصاحبه مطبوعاتی که در محل ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، اظهار داشت: در جهت تقویت و حفظ معنویت مردم و الگو بودن آنها برای مبارزه با کشورهای اسلامی سپاه علی بن ابیطالب(ع) همزمان با هفته مقاومت و پیروزی چهار برنامه اصلی را طی چهار روز در قم برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: روز اول، روز رشادت‌های رزمندگان بیت المقدس و مدافعان حرم نامگذاری شده و در این روز برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری،‌ آذین بندی معابر و سرکشی از خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس انجام می‌گیرد.

سرکشی از ۱۰۰ خانواده شهدا

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: در این هفته از ۱۰۰ خانواده شهدا سرکشی می‌شود.

وی ادامه داد: روز دوم چهارشنبه، روز ایستادگی رزمندگان عملیات بیت المقدس نامیده شده و با تقدیر از حماسه سازان بیت المقدس و به صدادرآوردن زنگ مقاومت و پیروزی همراه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) اضافه کرد: همچنین در این روز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود. 

تقدیر از خانواده شهید جهان آرا

بیطرفان تصریح کرد: پنج‌شنبه روز «دزفول؛ مقاومت و پایداری» نامگذاری شده و در این روز بزرگداشت شهدای دزفول، غبارروبی و عطرافشانی شهدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین مناسبت از خانواده شهید جهان آرا، الگوی شهدای عملیات بیت المقدس و خرمشهر تقدیر می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: روز جمعه به عنوان روز ولایت مداری، وحدت و معنویت نامیده شده و در این جهت نیروهای مسلح در نماز جمعه حضور داشته و یکی از فرماندهان سپاه نیز سخنرانی خواهد کرد.‌

وی عنوان کرد:‌ همزمان با فرارسیدن هفته مقاومت و پیروزی چهار برنامه اصلی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی از مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و سرکشی از خانواده‌های شهدا توسط سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

بیطرفان با اشاره به برگزاری بیش از هزار یادواره در طول یک سال بیان داشت: در این هفته ۱۵ الی ۲۰ یادواره شهدا برگزار می‌کنیم و صدا و سیما نیز سه ویژه برنامه تولیدی برای هفته مقاومت و پیروزی دارد.

حضور ترامپ در منطقه برنامه‌ریزی شده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر دلایل حضور ترامپ در منطقه ابراز داشت: این سفر برنامه‌ریزی شده است و بعد از برگزاری انتخابات در ایران صورت گرفته است؛ اثرگذاری حضور میلیونی ایرانی‌ها در انتخابات آنقدر زیاد بوده که شخص رئیس جمهور آمریکا در این منطقه حساس حضور یافته است.

وی در این باره ادامه داد: این سفر برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی و مقاومت ایران و کارهای بزرگ مردم آن است و همچنین برای این است که روحیه به زیردستان خود بدهد تا به دشمنی خود با ایران ادامه دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0mny.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما