يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 45723
منبع : روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم

امكان سنجي شهرك صنعتي گنجينه در كنار درياچه نمك قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم به همراه رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعي از مديران استان و نماينده بخش خصوصي، وضعيت جانمايي و استقرار شهرك صنعتي گنجينه در كنار درياچه نمك را بررسي كردند.
امكان سنجي شهرك صنعتي گنجينه در كنار درياچه نمك قم
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد در حاشيه اين بازديد كه مديران دستگاه هاي حمايت كننده از بخش توليد و سرمايه گذاري استان نيز حضور داشتند طي سخناني اظهارداشت: منطقه درياچه نمك قم داراي شرايط و پتانسيل هاي فراواني در بخش صنعت و معدن است كه تا كنون مورد بهره برداري قرار نگرفته است.

وي حضور مسوولان استان در كنار بخش خصوصي در اين بازديد ميداني را بيانگر اهتمام استان به بهره برداري از اين فرصت پيش روي استان برشمرد و افزود: استاندار و ساير مسوولان استان همواره بدنبال تسهيل و فراهم نمودن زمينه حضور سرمايه گذاران در استان بوده اند ولي طي سال جاري با توجه به بحث اقتصاد مقاومتي شاهد سرعت گرفتن اقدامات در اين بخش هستيم.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم در ادامه با اشاره به اهداف اين بازديد توضيح داد: اين شركت داراي مجوز يك شهرك صنعتي با عنوان گنجينه است كه با بررسي هاي در حال اجرا و همچنين امادگي ووجود سرمايه گذار براي استقرار بدنبال انتقال آن در كنار درياچه نمك هستيم كه اميدواريم با نتايج مطالعات و جمع بندي كار و همچنين مساعدت سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران بتوانيم در اين منطقه شهرك صنعتي ايجاد كنيم.

وي حضور سرمايه گذاران و شهرك صنعتي را سبب رونق منطقه و توسعه صنعتي استان ارزيابي كرد و تاكيد كرد: ما براي توسعه صنعتي و استقرار بخشي از صنايع در استان با محدوديت هايي روبرو هستيم كه خوشبختانه در اين منطقه اين مشكلات را نداريم.

گفتني است دریاچه نمك قم، با طول ۸۰ و پهنای ۳۰ کیلومتر، یک فرونشست زمین‌ساختی است که در ارتفاع حدود ۷۹۵ متر از سطح دریای آزاد تشکیل شده و فاصله آن تا قم حدود ۶۲ کیلومتر مي باشد.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcae0ny.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما