شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 51212
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم:

قم به مقام سوم سبک‌تاکرا قهرمانی کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم از موفقیت تیم دختران قم در کسب مقام سوم رقابت‌های سپک‌تاکرا قهرمانی کشور خبر داد.
قم به مقام سوم سپک‌تاکرا قهرمانی کشور دست یافت
قم به مقام سوم سپک‌تاکرا قهرمانی کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز، ندا زمانی امروز اظهار کرد: همچون اکثر دوره‌های قبل که اعزام تیم سپک‌تاکرا دختران قم به رقابت‌های کشوری با درخشش نماینده‌های قم و کسب عنوان همراه بود، در این دوره نیز شاهد درخشش تیم اعزامی هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم بودیم.

وی اضافه کرد: اعزام تیم سپک‌تاکرا بانوان هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به جنوب ایران و شهر ایلام انجام شد و تیم قم در تلاش برای کسب عناوین برتر این پیکارها با حریفان خود در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداخت.

نایب‌رئیس هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها توسط تیم دختران سپک‌تاکرای قم، افزود: تیم بزرگسالان قم در دو بازی مقدماتی برابر تیم‌های تهران و کرمانشاه به برتری رسید و در ادامه با شکست مقابل چهارمحال و بختیاری، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

وی سپس به نتایج تیم جوانان قم در این رقابت‌ها اشاره و ابراز کرد: تیم جوانان هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم در مصاف با تیم هیأت‌ کرمانشاه به برتری رسید، اما در بازی با چهارمحال و بختیاری در یک مسابقه نزدیک و حساس نتیجه را واگذار کرد تا با شکست در بازی آخر مقدماتی برابر مرکزی از صعود به دور بعد باز بماند.

زمانی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که در مراحل حذفی و نهایی رقم خورد، سرانجام تیم سپک‌تاکرای قم در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ایلام رتبه سوم رده سنی بزرگسالان را کسب کرد، ‌زیرا این تیم در نیمه نهایی به کرمان باخت و از رسیدن به فینال محروم شد اما با پیروزی در مسابقه رده‌بندی به مقام سوم رسید.

وی در ادامه به ترکیب تیم جوانان قم در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: نسترن قره‌باغی، معصومه امیری، سمیه امینی، محدثه مصباحی و فاطمه الیاسی به سرپرست آذر نوروزی عضو تیم جوانان قم بودند و در تیم بزرگسالان نیز حمیده خورشید، مبارکه حسن‌پور، مریم محمد‌زاده و فاطمه نیک‌بخت عضویت داشتند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcauunm.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما