جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 38974
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

۵۰ هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور اعزام می شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سازمان تبلیغات اسلامی از اعزام ۵۰ هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور خبرداد.
۵۰ هزار مبلغ در ماه رمضان به سراسر کشور اعزام می شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد در گرهمایی اساتید تفسیر حوزه در درالقرآن علامه طباطبایی گفت: 50 هزار مبلغ در ماه رمضان، در سراسر کشور سامان دهی خواهیم کرد.

وی افزود: اعزام اساتید تفسیری برای شکل گیری حلقات تفسیری، یک اعزام ویژه است و هدف اصلی ما این است که روزی فرابرسد که بحث تفسیر در سراسر کشور متناسب با فهم عمومی مردم دایر شود و به شکل پایدار نیز این جلسات تفسیری برگزار شود.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: امسال از اولین روز ماه رمضان این برنامه ها آغاز خواهد شد و تا  پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت؛ تبلیغات محیطی پیرامون جلسات تفسیری در مرکز استان و دومین شهر بزرگ استان ها انجام می شود و از طریق صداوسیما نیز این اطلاع رسانی انجام می شود.

وی گفت: اولویت اصلی در این برنامه های تفسیری، بحث تفسیری است، ولی قطعا از پتانسیل اساتید تفسیری برای پاسخ به شبهات، گفتمان های دانشجویی و... استفاده می شود؛ همچنین مباحث تفسیری اساتید در صداوسیمای استان ها نیز پخش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد اظهارکرد: سال گذشته برنامه های مفیدی در استان های کشور انجام شد که امیدواریم امسال نیز این برنامه ها پرشورتر و با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت انجام شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcayone.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما