دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 45724
منبع : روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي استان قم

سطح همكاري منابع طبيعي با شهرك هاي صنعتي قم افزايش مي يابد

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم و مديركل منابع طبيعي استان بر لزوم تعامل و همكاري نزديك اين دو نهاد در پيشبرد همزمان حفظ منايع طبيعي و توسعه صنعت تاكيد كردند.
سطح همكاري منابع طبيعي با شهرك هاي صنعتي قم افزايش مي يابد
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد در اين ديدار با اشاره به نقش و جايگاه ممتاز منابع طبيعي در استان، اظهارداشت: همانگونه كه شهرك هاي صنعتي بدنبال توسعه صنعتي و توليد است به همين ميزان نيز وظيفه خود در حفظ و توسعه منابع طبيعي و محيط زيست سنگين مي داند.

وي با بيان اينكه طي ساليان اخير همكاري و تعامل منابع طبيعي با اين شركت افزايش يافته است، تصريح كرد: با توجه به ساختار و موقعيت ويژه شهرك هاي صنعتي، لازم است كه جانمايي و توسعه شهرك ها در خارج از مناطق مسكوني شكل بگيرد و لذا منابع طبيعي مي تواند در روند توسعه صنعت، توليد و ايجاد اشتغال نقشي پايدار ايفا كند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم اختصاص آب، تامين نهال و تسريع در واگذاري زمين را از مهمترين محورهاي همكاري اين دو نهاد عنوان كرد و گفت: براساس قوانين تنها بخشي از زمين هاي اختصاص يافته به شهرك هاي صنعتي به سرمايه گذاران واگذار مي شود و بخش قابل توجهي از آن بايستي به فضاي سبز و در راستاي حفظ محيط زيست مورد بهره برداري قرار گيرد.

طيبي نژاد با يادآوري اينكه در حال حاضر سهم فضاهاي سبز شهرك ها و نواحي صنعتي قم از ميانگين استاندارد ها بالا تر است ابراز اميدواري كرد با تعامل بيشتر شركت شهرك ها و منابع طبيعي استان شاهد حفظ و توسعه همزمان شهركهاي صنعتي و محيط زيست استان باشيم.


  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbazba.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما