سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : 36670
رئیس هیئت کاراته قم:

نفرات برتر کاراته بانوان قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: برترین‌های کاراته بانوان قم در پایان رقابت ۱۷۰ ورزشکار در خانه کاراته استان قم مشخص شدند.
نفرات برتر کاراته بانوان قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخورداری اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی بانوان قم با حضور پرشور بانوان کاراته کا در رده‌های سنی مختلف در مجموعه ورزشی راحله برگزار شد و نمایندگان ۲۰ باشگاه در این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: در این پیکارها که در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد در رده سنی خردسالان نازنین زهراپورعلی، هستی اکبری و صالحه کهنوجی صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: آمنه رضایی، نازنین صفری و فاطمه یزدانی در بخش کاتای خردسالان عناوین برتر را کسب کردند و در کومیته خردسالان، فاطمه یزدانی اول شد و الهه جعفری و زهرا اخویان مقام‌های دوم و سوم را به‌دست آوردند.

برخورداری بیان داشت: در کاتای نوجوانان محدثه حسینی که چندی پیش در مسابقات بین المللی ایران زمین مدال گرفته بود، قهرمان شد و فاطمه کریمی به مقام دوم رسید و ریحانه صفری، فاطمه زهرا جمالی زاده و ریحانه خلج در این رده سنی در بخش کومیته اول تا سوم شدند.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های رده سنی جوانان و بزرگسالان در رشته اجرای تکنیک، پریساه ایرانی خواه رشته به مقام اول رسید و در کاتا زهرابیرامی به عنوان نخست و فاطمه محمدی به مقام دومی رسید و در کومیته فاطمه رودگرفخاری، مریم یعقوبی و رضوان نوری عناوین اول تا سوم را به‌دست آوردند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: در اجرای تکنیک در رده سنی نونهالان فاطمه حسنی و فاطمه کهنوجی اول و دوم شدند و در کاتا سمیرا صفا قهرمان شد و مینا صفرزاده و نگین سیاه لویی عنوان‌های دومی و سومی این رقابت‌ها را به‌دست آوردند ضمن این که در کومیته جوانان و بزرگسالان ستایش موقری، فاطمه عبدالهی و فاطیماقازان سکوهای اول، دوم و سوم را تصاحب کردند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbg0bf.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما