سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 8229

آموزش و پرورش قهرمان وزنه‌برداری قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های انتخابی تیم وزنه برداری رده سنی نوجوانان استان قم با معرفی تیم وزنه برداری آموزش و پرورش قم به عنوان تیم قهرمان به کار خود پایان داد.
آموزش و پرورش قهرمان وزنه‌برداری قم شد
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هیئت وزنه برداری استان قم، مسابقات انتخابی وزنه برداری رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم با شرکت مدعیان در اوزان و دسته‌های مختلف برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

این در حالی است که وزنه‌برداران شرکت کننده در این رقابت‌ها در حضور علاقمندان این رشته ورزشی و در تلاش برای مهار پولاد سرد، پیکارهای خود را در سالن وزنه برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند.

در این مسابقات ۲۲ نفر وزنه‌بردار از چهار باشگاه وزنه برداری استان قم برای کسب عناوین برتر به با یکدیگر به رقابت پرداختند و جدال نزدیک و نفس‌گیر آنها این فرصت را برای هیئت وزنه برداری قم ایجاد کرد که استعدادهای نهفته وزنه برداری قم را بهتر بشناسد.

مسابقات مطابق بخشنامه و اطلاعیه صادر شده از هیئت وزنه برداری استان قم و طبق قوانین جاری فدراسیون وزنه برداری جهانی IWF برگزار شد و در پایان تیم وزنه برداری ناحیه چهار آموزش و پرورش استان قم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در راه کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی و انتخابی رده سنی نوجوانان استان قم، وزنه برداران تیم آموزش و پرورش قم در مجموع با کسب ۱۹۹ امتیاز بالاتر از سایر تیم‌های شرکت کننده موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

مقام اول و قهرمانی تیم وزنه برداری آموزش و پرورش قم در حالی رقم خورد که تیم باشگاه زین الدین با کسب ۱۲۴ امتیاز و البته با فاصله امتیازی نسبتا زیاد نسبت به تیم قهرمان، مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

تیم وزنه برداری باشگاه شهید بیطرفان استان قم با کسب ۱۱۲ امتیاز مقام سوم را به دست آورد و بدین ترتیب برترین‌های وزنه برداری قم در بخش تیمی معرفی شدند.

تیم‌های برتر مسابقات وزنه برداری قهرمانی و انتخابی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم در پایان جدال مدعیان در سالن وزنه برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی معرفی شدند که هفته گذشته چهار وزنه بردار به نمایندگی از هیئت وزنه برداری قم در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور یافتند که البته انتخاب آنها بر اساس رکوردگیری بود که توسط هیئت وزنه برداری انجام شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.iq4a2bqiola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما