سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 15029
حسین رضازاده:

قم یکی از هیئت‌های موفق وزنه‌برداری کشور است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هیئت قم یکی از هیئت‌های موفق وزنه‌برداری کشور محسوب می‌شود که در رده‌های سنی پایه یعنی نوجوانان و جوانان عملکرد خوبی داشته و توانسته استعدادهای خوبی را به ورزش قدرتی وزنه‌برداری معرفی کند.
حسین رضا زاده
حسین رضا زاده
 به گزارش قم نیوز، حسین رضا‌زاده که دوشنبه شب به عنوان رئیس مجمع در انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان این استان حضور یافته بود و از بدقولی سجاد خدایی تنها کاندیدای احراز ریاست هیئت وزنه‌برداری قم به شدت شوکه شده بود.
 
رئیس مطرح و سرشناس فدراسیون وزنه‌برداری که به هیچ عنوان انتظار عدم حضور تنها کاندیدا و فرد مورد تایید مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌برداری قم یعنی سجاد خدایی در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان قم را نداشت، تنها چند دقیقه ای به ایراد سخن پرداخت.
 
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: نظر اعضای مجمع این بود که شخصی به نام سجاد خدایی به عنوان کاندیدا در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری قم حضور یابد و با انتخاب وی بتوانند از حمایت‌های مالی و معنوی وی با توجه به موقعیتی که در یکی از ارگان‌های دولتی دارد، استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: اکنون که این اتفاق رخ نداده است، باز هم نظر اعضای مجمع هیئت وزنه‌برداری قم این بود که محمدحسین شجاع‌فرد به عنوان یک فرد با شخصیت، با تجربه و کاردان در وزنه‌برداری قم بار دیگر مسئولیت اداره این هیئت را بپذیرد.
 
رضازاده عنوان داشت: از نظر ما قم یکی از هیئت‌های موفق وزنه‌برداری کشور است که در رده‌های سنی پایه یعنی نوجوانان و جوانان عملکرد خوبی داشته و توانسته استعدادهای خوبی را به ورزش قدرتی وزنه‌برداری معرفی کند.
 
وی با اعلام آمادگی فدراسیون برای حمایت از هیئت وزنه‌برداری قم به منظور ارائه تجهیزات به این هیئت، تصریح کرد: تعدادی میله آموزشی را در اختیار هیئت قرار می‌دهیم تا قم در وزنه‌برداری همچنان روند رو به رشد خود را به خصوص از رده‌های سنی پایه ادامه دهد.
 
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بیان کرد: به نظر من اداره کل ورزش و جوانان استان قم حامی و پشتیبان خوبی برای رشته وزنه‌برداری است ، این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و از همین فرصت برای تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان قم استفاده می‌کنم.
 
وی اظهار داشت: با توجه به آمادگی اعضای مجمع، سه ماه دیگر دوره سرپرستی محمدحسین شجاع‌فرد را در هیئت وزنه‌برداری استان قم تمدید می‌کنیم تا فرد واجد شرایطی برای قبول ریاست این هیئت ورزشی پیدا شود، همه جا همین شکل است، وزنه‌برداری کسی را می‌خواهد که دلسوز و عاشق این رشته ورزشی باشد.
 
سجاد خدایی تنها کاندیدای احراز ریاست هیئت وزنه‌برداری استان قم بود که بدون دلیل مشخصی از حضور در مجمع انتخابات این هیئت ورزشی امتناع کرد تا در حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان، انتخابات هیئت وزنه‌برداری قم برگزار نشود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgyz9q.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما