پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 14686
دبیر هیئت وزنه‌ برداری استان قم:

4 وزنه‌بردار قمی به رقابت قهرمانی نوجوانان کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت وزنه‌ برداری استان قم از اعزام چهار وزنه‌بردار قمی به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.
4 وزنه‌بردار قمی به رقابت قهرمانی نوجوانان کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد بهنام‌فرد اظهار کرد: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور یک هفته دیگر به مدت سه روز به میزبانی هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی برگزار می‌شود و در آن چهره‌های آینده‌دار وزنه‌برداری کشور شرکت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: وزنه‌برداران قمی در دسته‌های 62، 94 و به اضافه 94 کیلوگرم راهی این دوره از مسابقات می‌شوند و در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم اوزان خود انشاءالله تمام توان و آمادگی که در تمرینات ماه‌های اخیر کسب کرده‌اند به نمایش می‌گذارند.
 
دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم بیان داشت: در مجموع چهار وزنه‌بردار را راهی این رقابت‌ها می‌کنیم و بر این اساس در دسته 62 کیلوگرم دو نماینده داریم که به ترتیب حسین غفاری و حسین بهرامی‌کیا نمایندگان تیم اعزامی هیئت وزنه‌برداری قم خواهند بود.
 
وی خاطرنشان کرد: در دسته 94 کیلوگرم این دوره از مسابقات داود بیات به عنوان نماینده تیم اعزامی هیئت وزنه‌برداری قم به روی تخته می‌رود و در دسته به اضافه 94 کیلوگرم نیز شاهد قدرت‌نمایی حسین بهرامی‌کیا از استعدادهای وزنه‌برداری قم خواهیم بود.
 
بهنام فرد در ادامه با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت ورزش وزنه‌برداری در قم انجام داده‌ایم که بخش مهمی از آن به آموزش اصولی این رشته و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه اختصاص دارد، ابراز داشت: امیر عبدالمحمد نیز به عنوان مربی، تیم اعزامی نوجوانان هیئت وزنه‌برداری قم را به این رقابت‌ها همراهی می‌کند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری بر روی نوجوانان و جوانان علاقمند به وزنه‌برداری توانسته‌ایم چهره‌های خوبی را شناسایی کرده و در هر دو رده سنی آماده اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین پشتوانه‌سازی وزنه‌برداری قم کنیم.
 
بهنام فرد در ادامه حضور در مسابقات قهرمانی کشور را جزو مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در طول سال بیان و عنوان داشت: این رشته هم در قالب رقابت‌های لیگ و هم در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور با حضور برترین‌های وزنه‌برداری ایران در طول سال میادین مهمی دارد که در حد توان و ظرفیت وزنه‌برداری قم سعی در حضور موفق در آن داشته‌ایم.
 
وی اظهار داشت: وزنه‌برداران قم در حالی به مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان اعزام شده‌اند که این مسابقات از یازدهم تا سیزدهم تیرماه به میزبانی هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی برگزار می‌شود و وزنه‌برداران شرکت‌کننده در سه رده سنی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم با اشاره به نتایج دوره قبل این رقابت‌ها، عنوان کرد: سال گذشته سنندج میزبان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور بود و تیم‌های خوزستان، مازندران و اصفهان به ترتیب روی سکوهای اول تا سوم کشور جای گرفتند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcepp8z.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما