سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 15035
استاندار قم:

مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان کشور به میزبانی قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: مسابقات قهرمانی کشوری وزنه برداری جوانان شهريور ماه جاري در قم برگزار می شود.
مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان کشور به میزبانی قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در دیدار حسین رضا زاده رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور که در محل استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: جهت توسعه و تقویت رشته وزنه برداری، آماده میزبانی مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان کشور در قم هستیم.

وی با اشاره به این که مسابقات قهرمانی وزنه برداری برای سنین هجده، نوزده و بیست سال در قم برگزار می شود، اظهار داشت: قم از ظرفيت هاي خوبي در رشته وزنه برداري برخوردار است.

پیریایی ابراز داشت: حضور اشخاصی مانند حسین رضا زاده از قهرمانان نام آور كشور و ديگر قهرمانان ملی در مجامع ورزشی قم موجب تشویق و تقویت روحیه ورزشکاران این رشته خواهد شد.

رضا زاده رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور نیز در ادامه این دیدار طی سخنانی عنوان داشت: اگر چه در استان هایي مانند اردبیل، مازنداران و خوزستان وزنه برداران فوق سنگین خوبی داریم  اما دراستان قم وزنه برداران خوبی با وزن های پایین داریم که باید حمايت و تقویت شوند.

وی با بیان این که کشور ایران در سطح بین المللی با وزنه برداران سنگین وزن و فوق سنگین خود شهرت پیدا کرده است، افزود: در ایران نیز از 4 سال گذشته تا کنون در رده سبک وزن فعالیت ها و برنامه ریزی های مناسبی انجام شده و امسال موفق شدیم بعد از 44 سال در رده سبک وزن مدال کسب کنیم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdkz0f.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما