چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : 16448
حلوایی خبر داد

اعزام کشتی‌گیران قمی به مسابقات کشتی فرنگی 10 جانبه در شهر ری

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیرانی قمی روزهای پایانی هفته جاری راهی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی 10 جانبه در شهر ری می‌شوند.
اعزام کشتی‌گیران قمی به مسابقات کشتی فرنگی 10 جانبه در شهر ری
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی امروز، اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات چند تیم رده‌های سنی پایه کشتی قم در حال انجام است زیرا به‌زودی رقابت‌های مهمی در قالب پیکارهای کشتی قهرمانی کشور پیش رو داریم.
 
وی ادامه داد: قم در هر 2 رشته کشتی آزاد و فرنگی رقابت‌های مهمی پیش رو دارد و انشاءالله امیدوارم با تلاشی که مربیان ما انجام می‌دهند و همت، غیرت و انگیزه‌ای که در بین کشتی‌گیران قمی وجود دارد بتوانیم از تمام میادین با دست پر خارج شویم.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: برنامه رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف به هیئت‌های استانی ارسال شده و بر این اساس در سطح استان رقابت‌های انتخابی را برگزار کرده و نفرات منتخب برای اعزام به مسابقات را شناسایی کرده‌ایم.
 
وی یادآور شد: با توجه به این‌که نوجوانان و جوانان بسیار مستعد و توانمندی در باشگاه‌های مختلف کشتی قم در حال فعالیت هستند و موفقیت‌های سال‌های اخیر کشتی‌گیران ما در میادین داخلی و برون مرزی به تمامی آن‌ها برای عضویت در تیم منتخب استان و همچنین راهیابی به تیم‌های ملی کشتی انگیزه زیادی داده است همواره برای شناخت تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور، انتخابی برگزار می‌کنیم تا خدای ناخواسته حقی از هیچ یکی از کشتی‌گیران ضایع نشود.
 
حلوایی در ادامه از اعزام کشتی‌گیران قمی به رقابت‌های چند جانبه در شهر ری خبر داد و عنوان کرد: ما به همین دلیل در حالی که پیکارهای کشتی فرنگی انتخابی استان قرار بود روزهای پانزدهم و شانزدهم آبان‌ماه برگزار شود، این انتخابی را لغو کردیم تا تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان استان قم در رقابت‌های 10 جانبه شهر ری حضور نیابد و بدین ترتیب رقابت‌های انتخابی جوانان قم به زمان دیگری موکول شد.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان این‌که پیکارهای تدارکاتی می‌تواند برای افزایش میزان آمادگی کشتی‌گیران قمی مفید باشد، اظهار داشت: بر همین اساس تیم جوانان قم را به رقابت‌های چند جانبه شهر ری که قرار است روزهای پانزدهم و شانزدهم آبان برگزار شود اعزام خواهد شد.
 
وی در پایان از میزبانی قم در برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، این مسابقات قرار است روزهای ششم تا هشتم آذرماه در قم به انجام برسد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc40qs.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما