دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : 48588
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

اطفاء بیش از 200 حریق در اردیبهشت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفاء بیش از 200 حریق در اردیبهشت‌ماه در این شهر خبر داد.
اطفاء بیش از 200 حریق در اردیبهشت
اطفاء بیش از 200 حریق در اردیبهشت

به گزارش قم نیوز، عباس جعفری امروز، با اشاره به عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در اردیبهشت ماه اظهار کرد: در این مدت با توجه به وجود مناسبت‌های خاص از جمله نیمه شعبان و تراکم بالای زائرین در محدوده مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفت و اقداماتی برای تامین ایمنی زائرین سازماندهی شد.

وی با تاکید بر اینکه در اردیبهشت ماه 660 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شده است خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها شامل ایمن‌سازی، نجات و اطفاء حریق بوده که شهروندان از طریق سامانه 125 اطلاع‌رسانی را به نیروهای‌ عملیاتی و ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: در این مدت بالغ بر 247 عملیات ایمن‌سازی، 148 مورد عملیات نجات، 65 مورد عملیات اطفاء حریق ضایعات و 200 مورد عملیات اطفای‌ حریق شهری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان بسیاری از خطرات و حوادث متوجه مردم نخواهد بود بیان کرد: نیروهای سازمان به طور مستمر ارائه آموزش‌های مختلف به اقشار مختلف مردم را در دستور کار دارند تا بتوانیم با افزایش آگاهی‌های عمومی حجم قابل توجهی از مشکلات و حوادث را در شهر کاهش دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4pq0.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما